top of page
Writer's pictureThanassis Vempos

Τα Βέλη του Απόλλωνα και οι Μαθητευόμενοι Μάγοι

Η αποκωδικοποίηση της Μορφοδιάταξης, είναι μια απαιτητική εργασία που απαιτεί έναν ειδικό νου, τόσο για να πραγματοποιηθεί, όσο και για να γίνει κατανοητή.


Πολλοί γκρινιάζετε για τα «περίπλοκα» κείμενά μου. Σας πληροφορώ ότι έχω καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τα κείμενά μου να είναι όσο το δυνατόν απλούστερα, ή μάλλον λιγότερο περίπλοκα. Τι να κάνουμε; Μετά από ένα σημείο η ανάλυση δεν μπορεί να απλοποιηθεί περισσότερο χωρίς να γίνει απλοϊκή. Αν θέλετε απλοϊκές αναλύσεις, υπάρχουν κάμποσοι απλοϊκοί «αναλυτές» σε σόσιαλ μύδια, Youtube κλπ για να σας χαϊδεύουν τα αυτάκια με αυτό που θέλετε να ακούσετε και να σας ταΐζουν προχωνευμένο χυλό για το ευαίσθητο στομαχάκι σας. Αυτή η ιστοσελίδα δεν είναι για σας.


Όχι, αγαπητοί μου. Έχω απαιτήσεις από τους αναγνώστες μου, όπως κι αυτοί έχουν απαιτήσεις από μένα. Και όταν λέω «αναγνώστες», κάνω σαφή διαχωρισμό ανάμεσα σε εκείνους που απλώς διαβάζουν και σε εκείνους που συνηχούν με αυτό που διαβάζουν.


Μετά την ανάρτηση των τριών κειμένων μου σχετικά με τον Πόλεμο στην Ουκρανία (και όχι μόνο), που μπορείτε να διαβάσετε εδώ , εδώ και εδώ .

οι εξελίξεις συνέχισαν να τρέχουν –άλλωστε αυτή είναι η δουλειά τους. Το Καλειδοσκόπιο της Μορφοδιάταξης παράγει διαρκώς μορφές που αλλάζουν σαν τα σύννεφα μιας θύελλας.



Όλα τα σύμβολα έχουν πολλαπλά στρώματα πληροφορίας, ιστορίας και ερμηνείας. Και ουσιαστικά κάθε σύμβολο, θέμα και ιδέα εμπεριέχει πληροφορίες για όλα τα άλλα. Είναι κάτι σαν το ολόγραμμα. Το κάθε κομμάτι του παζλ, εμπεριέχει ολόκληρο το παζλ.

Κι όπως έχω πολλάκις ξαναγράψει, τα αναδυόμενα αρχέτυπα είναι οι βασικοί δομικοί λίθοι της πραγματικότητας και κομβικές εστίες της Μορφοδιάταξης. Είναι νήματα και κόμβοι ενός αδιόρατου γεωμετρικού δικτύου. Είναι κάτι σαν τον Περιοδικό Πίνακα των Στοιχείων της Ύλης στη Χημεία, σαν το Δέντρο της Ζωής στην Καμπαλά, σαν τον Source Code, τον «Πηγαίο Κώδικα» στην Πληροφορική.


Το τελευταίο διάστημα έχουμε την ανάδυση κάποιων θεϊκών αρχετύπων σε συνδυασμό με συγχρονικά συμβάντα και περίεργες «τελετουργίες». Και χρησιμοποιώ τα εισαγωγικά, επειδή εννοώ την λέξη «τελετουργία» με το βασικό της νόημα: ένα σύνολο κινήσεων που διαθέτουν συμβολικό νόημα, διαφέροντας με αυτόν τον τρόπο από τις κινήσεις της καθημερινότητας.


Υπόψιν ότι στον σημερινό, απομαγευμένο κόσμο μας, όπου βασιλεύει ο στείρος επιστημονισμός, οι «τελετουργίες» κρύβονται πίσω από «καλλιτεχνικές εκδηλώσεις», «συμβολικά δρώμενα» και άλλες ανάλογες κούφιες φράσεις που αποκοιμίζουν το ευρύ κοινό, το οποίο τρέφεται σχεδόν αποκλειστικά από την ακατάσχετη διάρροια των βοθροκάναλων και των βοθροσάιτ.


Τα αναδυόμενα αρχέτυπα τους τελευταίους μήνες αφορούν αρχαιοελληνικούς θεούς και θεές και τα σύμβολά τους, άλλα μυθολογικά όντα, καθώς επίσης και την έννοια του βέλους/βλήματος που στα Αρχαία Ελληνικά λέγεται «ιός». Αυτό παραπέμπει σε μικροοργανισμό (κάτι πολύ της μόδας εδώ και 2,5 χρόνια). Σημειωτέον ότι εκτός από «βέλος», η λέξη «ιός» σημαίνει «δηλητήριο» αλλά και «σκουριά».


Με τα αρχέτυπα αυτά συνδέονται και κάποια ζώα. Είδαμε ήδη τη σχέση των κυνοειδών και των αλόγων στο «τρίπτυχο» άρθρο περί Ουκρανίας.


Εν μέσω της κόλασης του ρωσο-ουκρανικού πολέμου, στις 14 Απριλίου, μια μέρα πριν τη Μεγάλη Παρασκευή (των Σλάβων), το καταδρομικό Μόσχα (Μοσκβά), η ναυαρχίδα του ρωσικού στόλου, επλήγη από ουκρανικούς πυραύλους και βυθίστηκε στη Μαύρη Θάλασσα. Σύμφωνα με φήμες, το πλοίο μετέφερε και ένα κομμάτι Τίμου Ξύλου, το οποίο κατέληξε κι αυτό στο βυθό, την παραμονή της ημέρας που ο Ιησούς κατέληξε στον Κάτω Κόσμο.


Την ώρα της βύθισης του Μοσκβά, πριν από ακριβώς 110 χρόνια βυθιζόταν ένα άλλο τεράστιο και άκρως εμβληματικό πλοίο, ο Τιτανικός. Συγκεκριμένα, το βράδυ της 14ης Απριλίου 1912 στις 23:40, εντοπίστηκε το μοιραίο παγόβουνο μπροστά από τον Τιτανικό. Όσο για το συμβολισμό; Το Μοσκβά βυθίστηκε από πύραυλο (=βλήμα/βέλος) αλλά και επειδή πιθανόν μετέφερε 2 πυρηνικά όπλα, το συμβάν καταχωρείται ως «Σπασμένο Βέλος» (Broken Arrow) –δηλαδή ατύχημα που περιλαμβάνει πυρηνικά όπλα το οποίο δεν δημιουργεί ρίσκο πυρηνικού πολέμου.


Κάνουμε εδώ μια νοερή σημείωση για το όνομα του «Τιτανικού» (= τιτάνειος, του Τιτάνα) και συνεχίζουμε.


Στις 20 Απριλίου, οδηγοί επί της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Αθηνών λίγο μετά τα διόδια των Μαλγάρων στο ρεύμα προς Κατερίνη, είδαν τρία άλογα, να καλπάζουν στο οδόστρωμα. Τα άλογα το είχαν σκάσει από ένα κοντινό στάβλο. Την προηγούμενη μέρα, παρόμοιο θέαμα αντίκρισαν οι οδηγοί στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Μουδανιών, όταν ένα άλογο κάλπαζε δίπλα στα αυτοκίνητά τους.


Δυο μέρες μετά, στις 22 Απριλίου, σοβαρό τροχαίο σημειώθηκε στο Γαλατά Ναυπακτίας και συγκεκριμένα στον δρόμο προς Κρυονέρι. Δίκυκλο στο οποίο επέβαιναν ένας 17χρονος και μια 19χρονη συγκρούστηκε με άγριο άλογο με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό των δυο νεαρών.

Στις 17 Μαΐου, αποβίωσε ο διάσημος καλλιτέχνης Βαγγέλης Παπαθανασίου, ο οποίος είχε κάνει λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό επί πολλά χρόνια. Μεταξύ άλλων, είχε γράψει και τη μουσική για την ταινία Chariots of Fire του 1981 ( = Άρματα της Φωτιάς, κάτι που παραπέμπει στα άλογα. Η ταινία αφορά τη ζωή Βρετανών δρομέων (=άλογα) που συμμετέχουν στην Ολυμπιάδα του 1924.


Μερικές μέρες πριν το θάνατό του Παπαθανασίου, το Ισραήλ είχε ξεκινήσει τη μεγαλύτερη πολεμική άσκηση των τελευταίων δεκαετιών με αντικείμενο μια προσομοίωση επίθεσης από το Ιράν. Και το όνομα της άσκησης: Chariots of Fire. Πάλι «συμπτωματικά», η πρεμιέρα της ταινίας είχε γίνει στις 30 Μαρτίου 1981, μόλις 38 μέρες πριν την αιφνιδιαστική παράτολμη επίθεση του Ισραήλ στον υπό κατασκευή πυρηνικό αντιδραστήρα του Ιράκ (Επιχείρηση Opera, 7.6.1981).


Ακριβώς εννιά χρόνια πριν την επίθεση, τον Ιούνιο του 1972, είχε κυκλοφορήσει το περίφημο διπλό άλμπουμ «666» του συγκροτήματος Aphrodite's Child (το Παιδί της Αφροδίτης)–ουσιαστικά σύλληψη του Βαγγέλη Παπαθανασίου. Το άλμπουμ ήταν μία προσαρμογή εδαφίων της Αποκάλυψης του Ιωάννη.


Chariots of the Gods (Τα Άρματα των Θεών) ήταν ο αγγλικός τίτλος του πρώτου και σημαδιακού βιβλίου του Έριχ φον Νταίνικεν (γερμανικός & ελληνικός τίτλος Αναμνήσεις από το Μέλλον) το οποίο υπήρξε η αιτία να ξεσπάσει εκρηκτικά το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τους Αρχαίους Αστροναύτες, το 1968. Ο αειθαλής Νταίνικεν έκλεισε τα 87 του χρόνια στις 14 Απριλίου του 2022. Την ημερομηνία αυτή πέθανε ο συνθέτης Σταύρος Λογαρίδης. Είναι γνωστή η μεγάλη δικαστική διαμάχη που είχε ο Λογαρίδης με τον Παπαθανασίου για τη μουσική του Chariots of Fire. Τριάντα τρεις μέρες μετά τον Λογαρίδη, «έφυγε» και ο Παπαθανασίου. Ο Λογαρίδης είχε γεννηθεί το 1953, ο δε Νταίνικεν το 1935 (35/53)


Παπαθανασίου, Λογαρίδης, Νταίνικεν

Τρεις μέρες μετά το θάνατο του δημιουργού των «Αρμάτων της Φωτιάς», το άλογο ήρθε πάλι στο προσκήνιο χάρη στην αλλόκοτη παρέμβαση ενός τηλεθεατή, οποίος έπαιρνε τηλέφωνο σε τηλεοπτικές εκπομπές προκαλώντας τα γέλια των παρουσιαστών.


Την επόμενη μέρα, 21 Μαΐου, δύο άλογα μπήκαν στην Ιόνια Οδό στον κόμβο της Αμφιλοχίας. Οι αστυνομικοί κατάφεραν να τα οδηγήσουν στην έξοδο πριν συμβεί κάποιο ατύχημα


Αλόγων συνέχεια: στις 20 Μαΐου ανακοινώθηκε πως ο πασίγνωστος μεγιστάνας Έλον Μασκ, ο οποίος φιλοδοξεί να αποικίσει και τον πλανήτη Άρη με τα διαστημόπλοιά του, είχε παρενοχλήσει σεξουαλικά μια υπάλληλό του και μετά είχε προσφερθεί να της δωρίσει ένα… άλογο για να εξαγοράσει τη σιωπή της. Είπαμε βέβαια πολλά για τα άλογα του θεού Άρη στα άρθρα για την Ουκρανία.



Την επόμενη μέρα, Σάββατο 21 Μαΐου, παρακολουθούσα την τρίτη σαιζόν της σειράς animation επιστημονικής φαντασίας Love Death and Robots. Στο ευρηματικό τέλος του πρώτου επεισοδίου, εμφανίζεται ο πρώτος άποικος του Άρη που δεν είναι παρά ένας.. τιγρέ γάτος.


Έχοντας γελάσει με το απρόσμενο τέλος, πετάγομαι για μια στιγμή μέχρι τη γωνία. Βγαίνοντας από την εξώπορτα της πολυκατοικίας, με περίμενε, καθισμένος στον ουρανό ενός παρκαρισμένου αυτοκινήτου, ένας φιλικότατος αδέσποτος τιγρέ γατούλης, ακριβώς σαν εκείνον που είχα δει λίγα λεπτά πριν στο σίριαλ. Υπόψιν ότι στο σημείο εκείνο ουδέποτε έχω δει γάτα ή άλλο αδέσποτο, ούτε και ξαναείδα ποτέ. Αλλά έτσι είναι οι κληδόνες


Το απόγευμα της Παρασκευής, 20 Μαΐου, η πολυδιαφημισμένη υπερταχεία «Λευκό Βέλος» που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα έπαθε βλάβη έξω από το Πλατύ με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει το υπόλοιπο δρομολόγιο με βήμα σημειωτόν. Το «Βέλος» είχε διαφημιστεί ότι θα έκανε το δρομολόγιο σε λιγότερο από τέσσερις ώρες. Ένα «βέλος» λοιπόν που «αστόχησε» (να πούμε ότι στις 28 Ιουλίου το απόγευμα, που έκανα τις τελικές διορθώσεις στο κείμενο αυτό, ξανά η αμαξοστοιχία Βέλος «κόλλησε» με αποτέλεσμα εκατοντάδες επιβάτες να εγκλωβιστούν στη Δεκέλεια)


Ακριβώς σαράντα εννέα χρόνια πριν, ένα άλλο «βέλος» είχε «αστοχήσει». Στις 21 Μαΐου 1973 έγινε γνωστό ότι φιλοβασιλικοί αξιωματικοί του Πολεμικού Ναυτικού σχεδίαζαν κίνημα και η χούντα κινήθηκε εναντίον τους με συλλήψεις. Το αποτέλεσμα ήταν να αποστατήσει το αντιτορπιλικό «Βέλος» και να αποχωρήσει από στρατιωτική άσκηση. Κατευθύνθηκε στην Ιταλία, όπου οι αξιωματικοί του ζήτησαν πολιτικό άσυλο.



Όπως είπαμε, «βέλος» είναι η νεοελληνική απόδοση του «ιός», ο οποίος εκτός από «δηλητήριο», σημαίνει και «μικροοργανισμός». Έτσι λοιπόν, μεσούσης της νεόκοπης υστερίας για την ευλογιά των πιθήκων, το Σάββατο 21 Μαΐου ανακοινώθηκε πιθανό κρούσμα της ασθένειας στο Αττικό Νοσοκομείο. Τελικά δεν ήταν, αλλά η τρομολαγνεία σπανίως ενδιαφέρεται για την πραγματικότητα.


Α, ναι, και έντεκα μέρες πριν, στις 11 Μαΐου, πυρκαγιά είχε ξεσπάσει λίγο μετά τις 9.00 το πρωί σε επιχείρηση στο χωριό Βέλος, στην Εύβοια.


Βέλη, ιοί και βλήματα…


Πάλι το Σάββατο 21 Μαΐου, ανακοινώθηκε η σύλληψη ενός 44χρονου φιλάθλου ο οποίος προ ημερών στη διάρκεια του αγώνα Aπόλλων Ράχης-Ερμής Εξοχής στην Κατερίνη, έβγαλε ένα όπλο και πυροβολούσε στον αέρα. Υπόψιν ότι τα μυθολογικά βέλη του θεού Απόλλωνα δεν αστοχούσαν ποτέ, εν αντιθέσει με τα «βέλη» (σφαίρες) του 44χρονου (4+4 = 8 , ο μαγικός αριθμός του Ερμή), τα οποία (ευτυχώς) πήγαν στο… γάμο του Καραγκιόζη.


Α, ναι, κι ο «δικός μας» Ερμής δεν είναι παρά ο αιγυπτιακός Θωθ, που είχε για ιερό ζώο τον πίθηκο. Να και κάτι άλλα σκόρπια:


*10 Μαΐου: Για άλλη μία φορά τα Red Arrows (Κόκκινα Βέλη) της Βασιλικής Αεροπορίας της Αγγλίας βρίσκονται στη χώρα μας προσφέροντας ένα μοναδικό θέαμα στον ουρανό της Αττικής, της Βοιωτίας και του νότιου Ευβοϊκού.


*12 Μαΐου: Επιστήμονες έδωσαν στη δημοσιότητα την εικόνα μιας κολοσσιαίας μαύρης τρύπας στο κέντρο του Γαλαξία μας, την Sagitarrius A* (Toξότης Α*).


*15 Μαΐου : Περισσότερο από ένα μήνα αφότου ο ουκρανικός στρατός ανέκτησε τον έλεγχο του Ιρπίν από τους Ρώσους, οι κάτοικοι εξακολουθούν να βρίσκουν μικρά βέλη που μοιάζουν με καρφιά διάσπαρτα στον κήπο τους ή καρφωμένα βαθιά στους τοίχους των σπιτιών τους. Τα λεγόμενα flechettes, ήταν εφεύρεση του Α' Παγκοσμίου Πολέμου όταν οι Σύμμαχοι τα χρησιμοποίησαν για να χτυπήσουν όσο το δυνατόν περισσότερους στρατιώτες του εχθρού.


Αναφέρθηκα στην αρχή σε «τελετουργίες», έτσι; Στις 23 Μαΐου ξεκίνησε η ψηφιακή έκθεση «Plasmata: Bodies, Dreams, and Data» στο Πεδίον του Άρεως. Η ομολογουμένως εντυπωσιακή και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έκθεση θα κρατούσε ως τις 10 Ιουλίου. Μεταξύ άλλων στην έκθεση υπήρχε μια τεχνητή Σελήνη από ακτίνες λέιζερ σε ύψος 70 μέτρων, ακριβώς μπροστά στο άγαλμα της θεάς Αθηνάς. Υπήρχε και ένας τεχνητός «Άρης», ένας φωτεινός κόκκινος πλανήτης διαμέτρου 22 μ, χωρισμένος σε δύο ημισφαίρια.


Δυο μέρες μετά τα εγκαίνια, στις 25 Μαΐου, σε διαμέρισμα της Κυψέλης, αρκετά κοντά στο Πεδίο του Άρεως, ένας αστυνομικός αυτοτραυματίστηκε ενώ περιεργαζόταν το υπηρεσιακό του όπλο. Ευτυχώς στην περίπτωση αυτή το «βέλος», είχε αστοχήσει. Αν διέθετα περισσότερα στοιχεία ίσως υπήρχαν κι άλλα νήματα νοήματος, αλλά τα κατά κανόνα άθλια ρεπορτάζ είναι άθλια copy-paste, άθλιων δελτίων τύπου του στυλ «κάτι έγινε, κάπου και σε κάποιον, κάποτε».


Την ημέρα που ο αστυνομικός αυτοτραυματιζόταν, ακόμα μια τεχνητή Σελήνη «εμφανίστηκε» στην Αθήνα –ένα σφαιρικό ακριβέστατο και αυτόφωτο ομοίωμα του Φεγγαριού με διάμετρο 7 μέτρων, στην πλατεία Κοτζιά, απέναντι από την νευραλγική θέση του Δημαρχείου Αθηνών.


«Συμπτωματικά», εκείνες τις μέρες παρακολουθούσα το τηλεοπτικό σίριαλ Outer Range στο οποίο φιγουράρει ένα μυστηριώδες σύμβολο που μοιάζει πολύ με βέλος.


Την Παρασκευή 27 Μαΐου, το Ιράν κατέλαβε δυο ελληνόκτητα δεξαμενόπλοια. Η κίνηση αυτή ήταν αντίποινα της Τεχεράνης προς την Αθήνα για την κατάσχεση φορτίου ιρανικού αργού πετρελαίου που μεταφερόταν από το ρωσικό δεξαμενόπλοιο Pegas (= Πήγασος = άλογο) στις 15 Απριλίου στα ανοιχτά της Εύβοιας και την απόφαση της Ελλάδας στις 26 Μαΐου να αποστείλει το φορτίο στις ΗΠΑ. Το ένα από τα δεξαμενόπλοια ήταν το εκτοπίσματος 157.000 τόνων Delta Poseidon. Και παραπέμπω στα τρία άρθρα περί Ουκρανίας για το ρόλο του αρχέτυπου του Ποσειδώνα.


Την ίδια μέρα, ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε το μεσημέρι σε κατάστημα επί της οδού Ιουλιανού 75 και Αλκιβιάδου στο κέντρο της Αθήνας. Από την έκρηξη ένα άτομο τραυματίστηκε και διακομίστηκε με εγκαύματα στο νοσοκομείο. Σύμφωνα με πληροφορίες η έκρηξη προκλήθηκε από διαρροή αερίου. Λίγους μήνες πριν, την πρωτοχρονιά του 2022, στην οδό Αλκιβιάδου 55, η αστυνομία συνέλαβε 34χρονο Αιγύπτιο ο οποίος κρατούσε όμηρο την πρώην σύντροφό του και απειλούσε να προκαλέσει έκρηξη χρησιμοποιώντας φιάλη υγραερίου, στην πολυκατοικία όπου διέμενε.


Μια μέρα πριν, Πέμπτη 26 Μαΐου είχε πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την απονομή βραβείων από το Ίδρυμα Μπότση για την προαγωγή της δημοσιογραφίας. Μεταξύ των βραβευθέντων ήταν και ο σκιάνθρωπος Νίκος Ευαγγελάτος, εφαλτήριο για την καριέρα του οποίου υπήρξε η τραγική υπόθεση της ομηρείας στην οδό Νιόβης (1998) από αλλοδαπό.


Καλύτερους τεμενάδες κι από τον Χατζηαβάτη κάνει, ο γυμνοσάλιαγκας

Ο Αλκιβιάδης ήταν Αθηναίος πολιτικός και στρατηγός που αυτομόλησε στην Περσία (το σημερινό Ιράν). Ήταν δηλαδή αποστάτης, όπως ο μεταγενέστερος αυτοκράτορας Ιουλιανός. Αν ρίξουμε μια ματιά στο χάρτη, ένα ωραιότατο ορθογώνιο τρίγωνο σχηματίζεται με κορυφές το σημείο της έκρηξης στην Ιουλιανού & Αλκιβιάδου, τον «Κόκκινο Άρη» στο Πεδίο του Άρεως και την Σελήνη στην πλατεία Κοτζιά. Υπόψιν ότι πάνω στην υποτείνουσα του τριγώνου εντοπίζεται επακριβώς το άγαλμα της Αθηνάς αλλά και η «Σελήνη» από λέιζερ.


Κάποιοι από εσάς ίσως θυμηθούν το ορθογώνιο τρίγωνο της Θεσσαλονίκης που συμπεριλάμβανε τη δολοφονία ενός άλλου Αλκιβιάδη του Άλκη Καμπανού τον περασμένο Φεβρουάριο (ΛΙΝΚ). Α, ναι, την ίδια μέρα με την έκρηξη και τη φωτιά στην Αλκιβιάδου στην Αθήνα, Παρασκευή 27 Μαΐου, είχαμε μεγάλη πυρκαγιά με τραυματίες στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο (Ερμής) στην πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη.


Ένας Κόκκινος Άρης, ένας θεός του πολέμου στο φυσικό του χώρο (Πεδίο του Άρεως). Μια Σελήνη μπροστά στην Αθηνά (πολεμική θεά κι αυτή) κι ακόμα μια Σελήνη μπροστά στο Δημαρχείο της Αθήνας, στην οδό… Αθηνάς, στην πλατεία Κοτζιά, ενός δημάρχου που ήταν διακριμένος αθλητής πολεμικού αθλήματος (ξιφασκία).


Αρχαίοι θεοί, συμβολισμοί, εκρήξεις και φωτιές, τελετουργίες, τα 4 στοιχεία, τρίγωνα και βέλη…


Βέλη, δηλαδή ιοί. Σαν εκείνο της ευλογιάς των πιθήκων (του Θωθ/Ερμή) αλλά και σαν το δηλητήριο των ιοβόλων φιδιών. Κι από συμβάντα με φίδια, έχουμε υπεράφθονα:


*18 Μαΐου: στο κέντρο της Λαμίας στην πλατεία Πάρκου, εθεάθη φίδι μήκους πλέον του ενός μέτρου.


*25 Μαΐου: Την τρομάρα της ζωής του πήρε αγρότης στα Φιλιατρά Μεσσηνίας όταν αντίκρισε δύο τεράστια φίδια περίπου 2-3 μέτρων επάνω σε μια ελιά (=Αθηνά).


*26 Μαΐου: Οδηγός ΙΧ σταμάτησε σε πρατήριο στην εθνική οδό από Βελεστίνο προς Βόλο όταν ξαφνικά, πετάχτηκε από τον δεξί μπροστινό τροχό του οχήματος ένα φίδι.


*26 Μαΐου: Δύο περιστατικά με φίδια αναστάτωσαν τη Λαμία και την Πυροσβεστική Υπηρεσία.


*27 Μαΐου: Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι ένοικοι διαμερίσματος στην Αγία Παρασκευή, όταν αντίκρισαν έναν… πύθωνα στο σαλόνι τους! Το φίδι μεταφέρθηκε στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο.


*28 Μαΐου: Στην Πάτρα διακομίσθηκε άνδρας από το Αγρίνιο τον οποίο δάγκωσε οχιά


*4 Ιουνίου: Εργαζόμενοι επιχείρησης στην Αλεξανδρούπολη ανακάλυψαν στον πρώτο όροφο ένα τεράστιο φίδι.


Στις 29 Μαΐου, το ιερό ζώο του Ποσειδώνα, ο ταύρος επιτέθηκε σε δυο αλλοδαπούς σε χωριό της Ελασσόνας. Οι άντρες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Λαρίσης.


Λέγαμε για τους ιούς (βέλη) του Απόλλωνα που δεν αστοχούσαν ποτέ. Ο Απόλλων εξ άλλου ήταν και πασίγνωστος για το φόνο του (ερπετού) Πύθωνα. Ο Απόλλωνας που ταξίδεψε από την Υπερβόρεια καβάλα σε ένα βέλος. Ο Απόλλωνας που ήταν αδελφός της Αρτέμιδος (= Σελήνη) η οποία εξαπέλυε κι αυτή βέλη. Ο Απόλλωνας, που αποτελούσε το όνομα του αμερικανικού προγράμματος των επανδρωμένων προσσεληνώσεων (1969-1972). Η αδελφή του οποίου, Άρτεμις, είναι το όνομα του νεόκοπου αμερικανικού προγράμματος που θα επαναλάβει τις επανδρωμένες προσσεληνώσεις στο κοντινό μέλλον. Τα (πυραυλικά) βέλη του Απόλλωνα και της Αρτέμιδος, έχουν στόχο τη Σελήνη.


Απόλλων και Άρτεμις γεννήθηκαν στη Δήλο από τη Λητώ. Στις 30 Μαΐου, μια άλλη «τελετουργία» έγινε στον τόπο αυτό υπό τη μορφή συναυλίας κλασικής μουσικής με τίτλο «Οι [αβέβαιες] τέσσερις εποχές» (του Βιβάλντι) με οικολογικά μηνύματα, το «αβέβαιο μέλλον» του πλανήτη και άλλα τέτοια πιασιάρικα και άκρως προβλέψιμα.


Ήταν η πρώτη φορά που γινόταν συναυλία κλασικής μουσικής στη Δήλο. Η συναυλία συνδέθηκε με το σεληνιακό πρόγραμμα Artemis της NASA. Ανακοινώθηκε ότι του χρόνου, η επόμενη εκδήλωση στη Δήλο, θα είναι αφιερωμένη στη μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου και θα γίνει σε συνεργασία με τη ΝΑSΑ. Άλλωστε είναι γνωστή και η περίφημη συναυλία της Μυθωδίας που έγινε κι αυτή σε αρχαίο καθαγιασμένο χώρο με μεγάλη συμβολική σημασία, στις 28 Ιουνίου 2001. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, «επιχειρείται να δημιουργηθεί ένας θεσμός μιας μεγάλης εκδήλωσης κάθε καλοκαίρι στη Δήλο από το World Human Forum όπου τέχνη κι επιστήμη θα συμπράττουν για να ευαισθητοποιήσουν γύρω από τα μεγάλα προβλήματα της ανθρωπότητας».


Πάνω σε αυτό, ο καλός φίλος και πολύτιμος συνεργάτης μου, Γιώργος Ζαφειρίου, έκανε το εξής ενδιαφέρον σχόλιο:


«Η συναυλία στην Δήλο έλαβε χώρα 21 χρόνια παρά 1 μήνα μετά την τελετή/επίκληση στους θεούς προς ευόδωση της αποστολής της NASA, "2001 Η Οδύσσεια του Άρη". Τελικά βέβαια μοιάζει ο Άρης να πήρε το μήνυμα με λάθος τρόπο, κάνοντας δική του την κάποτε συνυφασμένη με το Διάστημα «Οδύσσεια 2001», καθώς σε λιγότερο από τρεις μήνες [μετά τη Μυθωδία] δυο αεροσκάφη που σαν βέλη κατέρριψαν το [δίδυμο] WTC θα αποτελούσαν ορόσημα της έναρξης ενός νέου "Ιερού Πολέμου"»


Κάντε μια μικρή έρευνα για τις λεπτομέρειες της συναυλίας στη Δήλο και θα εντοπίστε διάφορα «κωδικά». Όπως «η μικρή-τεράστια Δήλος να γίνει το κέντρο του κόσμου από το οποίο θα φύγει το πιο ισχυρό απεγνωσμένο μήνυμα». Ή «η ίδια η Δήλος θα θυσιαστεί». Αφαιρέστε βέβαια όλες τις μοδάτες σάλτσες για «κλιματικές κρίσεις» κλπ. Έχω πει πως μερικές φορές ο καλύτερος τρόπος να κρύβεις κάτι είναι να το αφήνεις σε κοινή θέα. Όπως όλα όσα είχα γράψει εδώ:


Οι «Τέσσερις Εποχές» του Βιβάλντι είναι έργο με αρχετυπικό μαγικό συμβολισμό, αφού παραπέμπει στην τετραπλότητα, στα τέσσερα στοιχεία, αλλά και στους τέσσερις σταθμούς του Μεγάλου Μαγικού Κύκλου της Δημιουργίας (Γέννηση-Γάμος-Θάνατος-Ανάσταση). Κι αν εισαγάγεις την «αβεβαιότητα» σε μια τόσο βασική συμπαντική διαδικασία, τότε…


Η συναυλία στη Δήλο ξεκίνησε στις 20:30 της 29ης Μαΐου. Δέκα λεπτά πιο πριν είχε ξεκινήσει η πλανητική ώρα του Ερμή. Και η επομένη μέρα, 30η Μαΐου, ήταν η γιορτή του… Αγίου Ερμείου & του Αγίου Μάγου.


Αλήθεια, πού πάνε όλα αυτά τα «βέλη» που εξαπολύονται προς το «Διάστημα»; Και τι ακριβώς προσκαλούν; Άραγε τι απόνερα προκαλούν;


Δυο μέρες μετά τη συναυλία, λίγο μετά τις 3 τα ξημερώματα της Τρίτης 31 Μαΐου, ο 37χρονος Σπύρος Βλαστός, εμφανίστηκε οπλισμένος και σε κατάσταση αμόκ στην πλατεία Συντάγματος και κατευθύνθηκε προς το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, όπου απειλούσε να ανοίξει πυρ. Βαστώντας καραμπίνα, φώναζε και έβριζε, ενώ κρατούσε και ένα πανό που έγραφε «Βασιλιάς Μίνωας πραξικόπημα». Ο χώρος αποκλείστηκε από την αστυνομία και γύρω στις 4:40 πμ ο Βλαστός συνελήφθη.


Ο Βλαστός, είχε κάνει προηγουμένως μία παραληρηματική ανάρτηση στο instagram, όπου προειδοποιούσε πως θα κάνει πραξικόπημα στη Βουλή. "Πολιτικοί, εφοπλιστές, τραπεζίτες, εισαγγελείς, δημοσιογράφοι, παρουσιαστές, ηθοποιοί, τραγουδιστές, μοντέλα, άτομα της τηλεόρασης είστε νεκροί όλοι από αυτοκτονία. Μόλις πεθάνω θα γίνει σεισμός αρμαγεδών. Θα επιστρέψω σε 3 μέρες Θεός της φωτιάς και θα αυτοκτονήσετε όλοι. Θα σας κόβω τα κεφάλια έναν έναν και θα σας κάψω ζωντανούς, άνδρες και γυναίκες δεν έχει χάρισμα σε κανέναν".


Στη μυθολογία, πριν ο Μίνωας γίνει βασιλιάς ζήτησε από το θεό Ποσειδώνα ένα σημάδι που να αποδεικνύει ότι αυτός, και όχι ο αδελφός του, έπρεπε να ανέβει στο θρόνο. Ο θεός έστειλε έναν όμορφο λευκό ταύρο και ζήτησε από το Μίνωα να του θυσιάσει τον ταύρο. Ο Μίνωας όμως θυσίασε έναν άλλο ταύρο, ελπίζοντας ότι ο θεός δε θα το προσέξει. Ο Ποσειδώνας όμως κατάλαβε τι είχε γίνει, εξοργίστηκε, και έκανε τη γυναίκα του Μίνωα, Πασιφάη, να ερωτευτεί τον ταύρο. Από την ένωση αυτή γεννήθηκε ο Μινώταυρος, που είχε σώμα ανθρώπου και κεφάλι ταύρου. Το όνομα του Μινώταυρου ήταν Αστέριος. Το αρχικό όνομα της Δήλου ήταν Αστερία. Και θυμίζω εδώ ότι ο Ποσειδώνας, εκτός από θεός της θάλασσας, ήταν και θεός των σεισμών.


Θεωρείται πως ο μεταγενέστερος φόνος του Μινώταυρου από τον Θησέα, συμβολίζει την κατάργηση του εθίμου της ανθρωποθυσίας… Από ανθρωποθυσίες πάντως, είχαμε κάμποσες στο μετέπειτα της Δήλου –αρκεί να ψάξτε λίγο τις εφεξής ειδήσεις για να βρείτε ότι σχεδόν καθημερινά είχαμε ειδεχθείς φόνους, παραλίγο φόνους και άλλες εγκληματικές πράξεις από «ανισόρροπους» με ή χωρίς εισαγωγικά.


Την επόμενη μέρα, 1η Ιουνίου, είχαμε συμβάν με έναν άλλο ανισόρροπο, στην άλλη άκρη του κόσμου. Ο 21χρονος Μπράιαν Χερνάντεζ, σε κατάσταση αμόκ, κατέστρεψε στο Ντάλας του Τέξας πολύτιμα αρχαία ελληνικά τεχνουργήματα. Στα κατεστραμμένα αντικείμενα περιλαμβανόταν και ένας μελανόμορφος κύλικας του 6ου πΧ αιώνα με τον ροπαλοφόρο Ηρακλή να παλεύει με το Λέοντα της Νεμέας. Στον έβδομο άθλο του, ο Ηρακλής έπιασε τον ταύρο του Μίνωα (σε μια άλλη μυθολογική εκδοχή)


Παρασκευή 3 Ιουνίου: Αναστάτωση επικράτησε λίγο μετά τις 3 μμ στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ όταν ένας 30χρονος εισέβαλε στο κτίριο με το αυτοκίνητό του σπάζοντας την προστατευτική μπάρα. Στη συνέχεια μπήκε στο κτίριο κρατώντας ένα ρόπαλο (δίκην Ηρακλέους) και ανέβηκε μέχρι τον 1ο όροφο όπου ακινητοποιήθηκε από άντρες της ασφάλειας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν απλήρωτος υπάλληλος της ΕΡΤflix


ΕΡΤ = επικοινωνία (και ψέμα/κατεργαριά βέβαια), αξίες του θεού Ερμή. Ο υπάλληλος ήταν απλήρωτος = το χρήμα είναι καθαρά ερμαϊκό. Απέναντι από το μέγαρο της ΕΡΤ στη Μεσογείων, υπάρχει το Λητώ, πολυκατάστημα με παιδικά ρούχα. Και Λητώ = Δήλος = Απόλλων & Άρτεμις.


Την ίδια μέρα, 3 Ιουνίου, υπήρξε μια παράξενη είδηση: ένα κύμα επιθέσεων με βελόνες πλήττει τη Γαλλία τις τελευταίες εβδομάδες. Περισσότεροι από 300 άνθρωποι ανέφεραν ότι τρυπήθηκαν άξαφνα με βελόνες σε νυχτερινά κέντρα και συναυλίες. Γιατροί και πολλοί εισαγγελείς ασχολούνται με την υπόθεση, αλλά κανείς δεν γνωρίζει ποιος ευθύνεται για τις επιθέσεις ή γιατί γίνονται. Οι επιθέσεις όμως δεν συμβαίνουν μόνο στη Γαλλία: Η βρετανική αστυνομία ερευνά πολλές καταγγελίες του λεγόμενου “needle spiking” ενώ ανάλογες επιθέσεις έχουν γίνει στο Βέλγιο και στην Ολλανδία.


Βέλη, βελόνες και βλήματα…


Ξανά την ίδια μέρα, ξεκίνησε ένα αστρονομικό φαινόμενο, μια σπάνια «ευθυγράμμιση» πέντε πλανητών του ηλιακού συστήματος: οι πλανήτες Ερμής, Αφροδίτη, Άρης, Δίας και Κρόνος πλησιάζουν στην ίδια γειτονιά του ουρανού.


Α, ναι, έχουμε και το νέο αξιοθρήνητο plot twist στο ανεκδιήγητο σίριαλ του κινεζοϊού, στην απεγνωσμένη προσπάθεια να διατηρηθεί ο τρόμος: έχουμε και μια νέα παραλλαγή του, η οποία ονομάστηκε «Κένταυρος» (και άλογο, και ταύρος μαζί, δυο σ’ ένα!), έχοντας πρωτοεντοπιστεί τον περασμένο Μάιο. Η πλάκα είναι πως την παραλλαγή δεν τη βάφτισε ο WHO ή κάποιος άλλος μεγαλόσχημος οργανισμός, αλλά ένας άσχετος χρήστης του Twitter.


Το επίμαχο Tweet και ο φιμωτράκιας χρήστης που φοβάται μην τον κολλήσει κοβίδη η οθόνη του. Οι ηλίθιοι με αντίστοιχη φωτο-προφιλ αποτελούν ειδική συνομοταξία μασκολαγνείας.

Την Κυριακή 5 Ιουνίου, ένας περιπατητής στη Λάμψακο της Εύβοιας βρέθηκε μπροστά σε ένα ασυνήθιστο θέαμα: είδε δεκάδες εικονίσματα αγίων τα οποία είχε ξεβράσει η θάλασσα. Οι εικόνες αρμένιζαν στη θάλασσα, όπως αρμένιζε και η Δήλος, προτού ακινητοποιηθεί. Η Δήλος που έχει ως ψηλότερο σημείο της το λόφο Κύνθος. Και ανήμερα της 5ης Ιουνίου γιορτάζει ο… Απόλλων και η Κυνθία. Και βεβαίως - θεός Φωτός Απόλλωνας / Λάμψ-ακος


«Κρόνος, Ήλιος, Ωκεανός, Προμηθέας, Υπερίων ξεχύθηκαν στο μονοπάτι που οδηγεί έξω από τις πόλεις, μέσα από δάση, βουνά και ποτάμια προκειμένου να φέρουν πίσω τους μαγικούς λίθους της Γης, του Ουρανού, της Φωτιάς, του Νερού και του Αέρα, πίσω στον ιερό τόπο της Θεσσαλονίκης».


Τι είναι αυτό; Μαγική φόρμουλα; Επίκληση κοσμικών δυνάμεων; Όχι, είναι ρεπορτάζ για την αποστολή Go Atlas, κατά την οποία ένα αυτοκινητιστικό κονβόϊ ταξίδεψε μέσα σε 110 ώρες στις αρχές Ιουνίου κάπου 10.000 χλμ από το Ταίναρο ως το Νορντ Καππ της Νορβηγίας. Από τον Απώτατο Νότο ως τον Απώτατο Βορρά της Ευρώπης, στα δυο γεωγραφικά ακρότατα. Coniunctio Oppositorum θα λέγαμε στην αλχημιστική γλώσσα… Αλλά είπαμε, στην απομαγευμένη εποχή μας οι «τελετουργίες» είναι μεταμφιεσμένες σε «καλλιτεχνικές», «αθλητικές» και άλλες εκδηλώσεις, το περιεχόμενο των οποίων δεν υποψιάζονται ούτε κατά διάνοια ακόμα κι εκείνοι που συμμετέχουν σε αυτές.


Στις 12 Ιουνίου ένας φίλος και συνεργάτης με ρώτησε αν ήξερα γιατί ένα μικροσκοπικό νησάκι στο Πόρτο Ράφτη της Αττικής λέγεται Temple of Arash στο Google Earth. Δεν είχα ιδέα. Το έψαξα όμως και βρήκα ότι (τουλάχιστον στο Google) το έχει βαφτίσει έτσι ένας Ιρανός, από το όνομα του Αράς, ενός ηρωικού τοξότη της ιρανικής μυθολογίας. Τέσσερις μέρες μετά διάβασα ένα διήγημα φαντασίας το οποίο αφορούσε την Περσία ενός εναλλακτικού κόσμου και τον τοξότη… Αράς, κάτι μάλλον απρόσμενο, αφού το διήγημα είχε γραφτεί από Έλληνα και ήταν αδημοσίευτο. Στις 19 Ιουνίου στη Χαλάστρα Θεσσαλονίκης εντοπίστηκε τμήμα σορού ανδρός σε προχωρημένη σήψη. Στο αριστερό μπράτσο είχε τατουάζ ένα βέλος και τη λέξη «sara” (δηλαδή το Αράς αντιστρόφως).


Στις 14 Ιουνίου είχαμε πανσέληνο στον Τοξότη. Και την ημέρα εκείνη η NASA διάλεξε για να δώσει στη δημοσιότητα μια φωτογραφία του πυραύλου που θα χρησιμοποιηθεί στην σεληνιακή αποστολή Artemis.


Στις 28 Ιουνίου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Σε αυτές ένας αριστούχος ήταν και ο 18χρονος Κουρός Ντουρμοχαμαντί Μπαγκί, από το Ιράν. Τα «βέλη» του νεαρού ήταν προφανώς όλα εύστοχα (σαν του Απόλλωνα) αφού πήρε τη μεγαλύτερη δυνατή βαθμολογία. Σε πολλά ΜΜΕ το όνομα του νεαρού εξελληνίστηκε σε Κύρος ή Κούρος. Παραμένει γεγονός πως στο μουσείο της Δήλου, βρίσκεται ο Κολοσσός των Ναξίων ένας κούρος από μάρμαρο Νάξου ύψους περίπου 9 μέτρων.


Τρεις μέρες πριν, στις 25 Ιουνίου, είχαμε τη «θυσία» ενός χιμπατζή (πίθηκοςΘωθΕρμής) ο οποίος θανατώθηκε όταν απέδρασε από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, κάτι που ξεσήκωσε μεγάλο κύμα διαμαρτυριών. Ο χιμπατζής πυροβολήθηκε με σφαίρες (=βλήματα ) αντί για αναισθητικά βέλη.


Στις 9 Ιουλίου, άλλη «ανθρωποθυσία», όταν τρεις νεαροί Σκοπιανοί παρασύρθηκαν από τα θαλάσσια ρεύματα στο Ποσείδι της Χαλκιδικής, υφιστάμενοι την οργή του Ποσειδώνα. Δυο από αυτούς διασώθηκαν τελικά.


Ο νεαρός Ιρανός αριστούχος Κουρός-Κύρος-Κούρος, φωτογραφήθηκε για τα ΜΜΕ φορώντας ένα μπλουζάκι με το Πυθαγόρειο Θεώρημα (ξέρετε, εκείνο με τα ορθογώνια τρίγωνα που αναφέραμε πριν). Ο Πυθαγόρας ήταν από τη Σάμο.


Λίγες μέρες μετά, στις 13 Ιουλίου, ένα πυροσβεστικό ελικόπτερο κατέπεσε στη θάλασσα της Σάμου, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν δυο άτομα, ένας Έλληνας κι ένας Ρουμάνος. Το ελικόπτερο ήταν ένα ρωσικής κατασκευής Mil-Mi-8. Πριν απο 32 χρόνια, 11 μήνες και 10 μέρες (παρά τρίχα 33 χρόνια), στις 3.8.1989 είχαμε πολύνεκρο αεροπορικό δυστύχημα όταν ένα επιβατηγό Shorts 330-200 της Ολυμπιακής έπεσε στην κορυφή του όρους Κέρκης στη Σάμο. Τα δυο σημεία, απέχουν μεταξύ τους κάπου 4-5 χλμ


Το αεροσκάφος της Ολυμπιακής λεγόταν "Νήσος Μήλος". Το ελικόπτερο ήταν ένα Mil-Mi = ΜΗΛ-ος κι αυτό.



Τρεις μέρες πριν την πτώση του ελικοπτέρου, στις 10 Ιουλίου ανακοινώθηκε πως έπειτα από πρωτοβουλία του Δημάρχου Μήλου, τοποθετήθηκε ένα πιστό αντίγραφο του αγάλματος της Αφροδίτης της Μήλου, πλησίον του ιστορικού αρχαιολογικού χώρου όπου είχε βρεθεί το άγαλμα.


Τρεις μέρες μετά την πτώση του ελικοπτέρου, το Σάββατο 16 Ιουλίου, ένα μεταφορικό αεροσκάφος Antonov 12 που πετούσε από τη Νις της Σερβίας προς το Μπανγκλαντές, πέφτει ανάμεσα στα χωριά Αντιφίλιπποι και Παλαιοχώρι, στο νομό Καβάλας με αποτέλεσμα το θάνατο των 8 μελών του πληρώματος. Το αεροσκάφος μετέφερε στρατιωτικό υλικό (κυρίως βλήματα) με αποτέλεσμα να σημειωθούν εκρήξεις και να εκφραστούν φόβοι για επικίνδυνη τοξική ρύπανση της περιοχής.


Το αεροσκάφος είχε υποστεί μηχανική βλάβη ενώ πετούσε κατά μήκος της χερσονήσου του Άθωνα. Όπως δείχνει ο χάρτης του δρομολογίου, κατόπιν έκανε αναστροφή για να προσγειωθεί στην Καβάλα, αλλά δυστυχώς δεν πρόλαβε,


Ο Άθως φυσικά ήταν ένας από τους Τιτάνες που παγιδεύτηκε εκεί. Στον Άθωνα λατρευόταν η Άρτεμις. Το αεροσκάφος μετέφερε πολεμικό υλικό (=Άρης) και βλήματα (= βέλη - Απόλλων/ Άρτεμις). Έπεσε κοντά στην Καβάλα, που παραπέμπει φυσικά στο άλογο (του Ποσειδώνα) κοντά στους ΑντιφίλΙΠΠΟΥΣ. Λίγες ώρες μετά, στις 9:21 πμ της 17ης Ιουλίου, ο ενοσείχθων Ποσειδών έριξε ένα μέτριο σεισμό ισχύος 4,1 Ρίχτερ στη ΦιλΙΠΠΙΑΔΑ της Πρέβεζας.


Α, ναι, η εταιρεία που διαχειριζόταν το αεροπλάνο ήταν η ουκρανική Meridian. Ωστόσο, το είχε μισθώσει από την κυπριακή DS-Air Cyprus με έδρα στην οδό Ποσειδώνος 1, στην Έγκωμη


Είχαμε πει ότι «ιός», εκτός από βέλος, μικροοργανισμός και δηλητήριο, σημαίνει και σκουριά. Ε, λοιπόν, αν χαράξουμε μια ευθεία από το σημείο της πτώσης του Antonov, προς την τοποθεσία Σκουριές στη Χαλκιδική, όπου και οι επίμαχες εγκαταστάσεις εξόρυξης χρυσού, καταλήγουμε κάπου στο νομό Φθιώτιδας, όπου υπάρχει η τοποθεσία Βρύση Σκουριές


Στο μεταξύ, στις 23 Ιουλίου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, ο πιστός λακές των Κινέζων και όργανο της μακροπρόθεσμης πολιτικής τους για την υπονόμευση της Δύσης, κήρυξε την έξαρση της ευλογιάς των πιθήκων ως «επείγουσα για τη δημόσια υγεία». Το ότι έχουμε μόνο 1 (ένα) θάνατο από τη νόσο από την αρχή της χρονιάς, μετά από χιλιάδες κρούσματα, δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Σημασία έχει να διατηρείται η αποβλάκωση και η πειθαρχία μέσω «τρομερών απειλών», κατά προτίμηση φανταστικών.


Το αρχέτυπο του πιθήκου (Ερμής-Θωθ) φαίνεται να έρχεται αργά, αλλά σταθερά στο προσκήνιο. Στην Ιαπωνία ας πούμε, ομάδες πιθήκων περιφέρονται τρομοκρατώντας μια κωμόπολη, εισβάλλοντας σε σπίτια, και δαγκώνοντας και γδέρνοντας τουλάχιστον 20 ντόπιους από τις 8 Ιουλίου και μετά.


Θυμάστε στην ταινία «12 Monkeys» (1995) τον περίφημο Στρατό των 12 Πιθήκων, μια ακτιβιστική ομάδα που προβαίνει σε «τρομοκρατικές» πράξεις, λίγο πριν εξαπολυθεί η τρομακτική πανδημία που εξολοθρεύει το σύνολο σχεδόν της ανθρωπότητας;


Το απόγευμα της Δευτέρας, 25ης Ιουλίου, στις 6.20 μμ, ενώ τελείωνα την βασική μορφή αυτού του κειμένου, ένα τραγικό δυστύχημα σημειώθηκε, όταν ελικόπτερο που ερχόταν από τη Μύκονο προσγειώθηκε σε ιδιωτικό ελικοδρόμιο στα Σπάτα στον πολυχώρο Λώλου, και κατά την αποβίβαση των επιβατών ο πίσω έλικάς του τραυμάτισε θανάσιμα τον 22χρονο Βρετανό Τζων Φέντον. Στο ελικόπτερο επέβαιναν και τρεις φίλοι του, οι οποίοι δεν έπαθαν τίποτα. Η παρέα επρόκειτο να αναχωρήσει με ιδιωτικό αεροσκάφος για το Λονδίνο. Ακόμα μια ψηφίδα της Μορφοδιάταξης. Γιατί; Επειδή:


*Το ελικόπτερο ήρθε από τη Μύκονο ( = Δήλος)

*Δίπλα στο ελικοδρόμιο βρίσκεται το εκτεταμένο κτήμα Απολλώνια ( = Απόλλων – Δήλος - βέλη).

* Η περιοχή λέγεται Άγιος Γεώργιος (= δρακοκτόνος, όπως και Απόλλων)

*Το ελικοδρόμιο βρισκόταν στον πολυχώρο Λώλου.

* «Λώλος» είναι το αρβανίτικο παρατσούκλι του Γιώργου. Όμως η σημερινή λέξη «λωλός» προέρχεται από την αρχαία ελληνική ολολώς, από το ρήμα όλλυμι. Απ’ όπου βεβαίως προέρχεται και το όνομα του Απόλλωνα.



Και το παιχνίδι συνεχίζεται…

2,533 views
bottom of page