Ως συνήθως, η αρχή είναι το μεγάλο πρόβλημά μου. Το πρόβλημα του πώς θα αρχίσω ένα νέο κείμενο με τρόπο τέτοιο ώστε, αφ ενός μεν να συνδέεται με όσα έχω γράψει τους τελευταίους μήνες, και αφ ετέρου δε το κείμενο αυτό να διαφωτίζει χωρίς να γίνεται δυσνόητος γρίφος.
Για το σκοπό αυτό, συνιστάται έντονα να ρίξετε μια ματιά στα προηγούμενα κείμενα ώστε να πιάσετε ευκολότερα τις διασυνδέσεις και τα νήματα νοήματος.
Πολύ χονδρικά, εδώ και πολύ καιρό, έχω εντοπίσει την ανάδυση κάποιων αρχετύπων τα οποία αφορούν αρχαιοελληνικές θεότητες, τα σύμβολά τους, τα ιερά τους ζώα και κάποια άλλα πράγματα.
*Ποσειδώνας, άλογο, ταύρος, το υγρό στοιχείο, μετεωρολογικές/ γεωλογικές αναστατώσεις,
* Άρτεμις & Απόλλων, βέλη, κυνοειδή (σκυλιά, λύκοι αλεπούδες κλπ).
* Κρόνος-Χρόνος η εκδήλωση του οποίου είναι κάπως πιο γενική και «καμουφλαρισμένη», πλην όμως εμφανέστατη σε όποιον έχει μάτια να τη δει.
*Πυραμίδα: με την ευρεία έννοια, η οποία μπορεί να εκδηλώνεται και ως κορυφή, ως τετράεδρο, ως τρίγωνο, ως γράμμα (Α, Λ), ως βέλος, κλπ.
*Σφαίρα (ή ημισφαίριο, ή θόλος), κάτι που συνδέεται με τα περίφημα μπαλόνια (βλ εδώ).
και τα UFΟ ή ΑΤΙΑ, για τα οποία έκανα λόγο στο τελευταίο κείμενο, και τα οποία επανήλθαν δυναμικά στο προσκήνιο εδώ και μερικά χρόνια μετά από δεκαετίες περιφρόνησης –αλλά με ένα νέο, μεταλλαγμένο προσωπείο.
*Σείριος και Ωρίωνας: με την αστρονομική αλλά και μυθολογική-μαγική τους έννοια.
Όλα αυτά τα σύμβολα σχετίζονται με μια συλλογική κβαντική μεταβολή, η οποία έχει ξεκινήσει εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, αλλά οι εξελίξεις επιταχύνθηκαν θεαματικά με την έλευση του Πανδήμιου Κοβίδη πριν από τρία χρόνια. Είχα γράψει στο «Σχήμα Πρωθύστερο» (https://alloste.gr/esoterism/54-sxima-prothystero.html (και αλλού) ότι σε μια συλλογική κβαντική μεταβολή, η μνήμη εκ των πραγμάτων μεταβάλλεται για να ταιριάξει στη νέα Συναίνεση. Ή αν θέλετε, Reality Shift, σε απλά Νεοελληνικά.
Και κάτι ακόμα, εξαιρετικά σημαντικό. Οι προσωπικές συγχρονικότητες εμπεριέχονται στις συγχρονικότητες που αφορούν την Ελλάδα οι οποίες με τη σειρά τους εμπεριέχονται στο σύνολο των συγχρονικοτήτων παγκοσμίως. Μην ψάχνετε να βρείτε άκρη με την καρτεσιανή λογική, επειδή θα καταλήξετε να αναζητάτε ασπιρίνες για τον πονοκέφαλο. Οπότε, όταν αναφέρω τα «προσωπικά» μου ανάκατα με τα «συλλογικά», να ξέρετε πως δεν έχω παρανοήσει (ακόμα).
Τα συγχρονικά συμβάντα είναι κάτι σαν τα σήματα της τροχαίας που προειδοποιούν ή πληροφορούν. Κάτι σαν σήμα GPS που επιτρέπει την ευχερέστερη περιπλάνηση στο τοπίο της Συναίνεσης.
Το 2023 ήταν μια αρκετά ιδιαίτερη χρονιά –κάτι που είχα «προβλέψει», αν κι αυτό δεν έχει και τόση σημασία. Άλλωστε ήταν το Έτος του Λαγού. Και το βέβαιο είναι ότι μπήκαμε για τα καλά στην εμβληματική κουνελότρυπα (rabbit hole).
Αν θυμάστε,οι οιωνοί δεν ήταν καλοί ευθύς εξαρχής. Ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, ένα νεκρό κοριτσάκι 11 μηνών βρέθηκε στο φράγμα του Αλιάκμονα στη Βέροια. Το είχε πνίξει η ψυχασθενής μητέρα του. Το κορμάκι του έφερε σοβαρές δαγκωματιές, μάλλον από αδέσποτα σκυλιά. Άλλωστε σε μια από τις πρώτες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, η μητέρα-Μήδεια απεικονιζόταν αγκαλιά με ένα σκυλάκι.
Το Blue Star DELOS έγινε το πρώτο πλοίο που μπήκε στον Πειραιά με την χαραυγή του 2023. Blue, όπως το νερό, και Δήλος, όπως η πατρίδα του Απόλλωνα. Το «ΔΗΛΟΣ» έχει μέσα του και το Λ αλλά και το Δ, δυο γράμματα-«πυραμίδες» ή και βέλη. Να εντοπίσω εδώ ότι ο Σείριος είναι ένα γαλαζωπό άστρο, ένα Blue Star.
Έτσι είχαμε θάνατο ενός βρέφους με τη σημαδιακή ηλικία των 11 μηνών, ανήμερα (1.1) της γέννησης του Νέου Έτους. Και ένας αλλόκοτος παραλληλισμός με τον κλασικό μύθο του Όσιρη/Μωυσή που βρέθηκε να επιπλέει στα νερά –με τη διαφορά ότι αυτός σώθηκε. Ένας όχι και τόσο καλός οιωνός για το Νεογέννητο Έτος. Το 2023 είπαμε πως ήταν το Έτος του Λαγού –και μάλιστα του Λαγού του Νερού (τα ζώα στο κινέζικο ωροσκόπιο έχουν ως προσθήκη και ένα στοιχείο της φύσης –από τα 5 της κινεζικής κοσμοθέασης). Είχαμε όμως και κάποιες περίεργες εκρήξεις (στοιχείο της φωτιάς) στην έναρξη του 2023.
Λίγες μέρες μετά είχαμε το θάνατο του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου –και παραπέμπω σε όλα αυτά περί συγκυριών και King Kill 33 στο ίδιο κείμενο. Όπως είχα γράψει και τότε ο θάνατος ενός βασιλιά (ή «βασιλιά») είναι πάντα ένα άκρως κομβικό γεγονός που προκαλεί συνέπειες (ή είναι το ίδιο συνέπεια από κάτι άλλο). Τώρα, το μπερδεμένο κουβάρι στο οποίο οι συνειδητές πράξεις (τελετουργίες) ανακατεύονται με φυσικές διαδικασίες (τροπισμοί), δεν ξεμπερδεύεται εύκολα. Από ένα σημείο και μετά, τελετουργίες και τροπισμοί μπερδεύονται αξεδιάλυτα, χειρότερα και από τα συστατικά μιας ομελέτας!
Το Φεβρουάριο είχαμε την τραγωδία των Τεμπών με έντονο το στοιχείο του Πυρός, και κάμποσα άλλα πράγματα, συν τα άφθονα προμηνύματα ή «σκιές» σε ό,τι αφορούσε τα ποικίλα δυστυχήματα με τραίνα, πραγματικά και μυθοπλαστικά. (κοιτάξτε πάλι το ίδιο κείμενο)
Στις 21 Ιουνίου, στις παρυφές του σημαδιακού από πολλές απόψεις θερινού ηλιοστασίου, είχαμε την απώλεια του βαθυσκάφους «Τιτάν» στον Ατλαντικό, δίπλα στο εμβληματικό ναυάγιο του «Τιτανικού» (για το οποίο είχα γράψει ουκ ολίγα εδώ βλ.
Την ίδια μέρα ανακοινώθηκε ότι ο καθηγητής του Χάρβαρντ, Αβί Λοέμπ ισχυρίστηκε ότι ανακάλυψε υπολείμματα εξωγήινης τεχνολογίας από ένα μετεωρίτη ο οποίος είχε πέσει στη θάλασσα το 2014 στα ανοιχτά της Παπούα Νέας Γουινέας. Ο μετεωρίτης είναι σχεδόν βέβαιο ότι είναι «εξωηλιακός» -ότι δηλαδή προέρχεται από άλλο Ηλιακό Σύστημα. Η ομάδα του καθηγητή ανακάλυψε 50 σχεδόν τέλειες μικροσκοπικές μεταλλικές σφαίρες από σίδηρο και τιτάνιο. Κρατήστε μια σημείωση για τον αριθμό «50»…
Στην ταινία «The Sphere» (1998), ένα τεράστιο διαστημόπλοιο από τιτάνιο ανακαλύπτεται στο βυθό του ωκεανού. Μέσα του υπάρχει μια πελώρια μυστηριώδης και απολύτως τέλεια σφαίρα η οποία αποτελεί και τον «πυρήνα» του σκάφους (το οποίο τελικά δεν είναι εξωγήινο, αλλά ανθρωποποίητο και έρχεται από το μέλλον). Στο τέλος της ταινίας η σφαίρα αποσπάται και εκτοξεύεται στον ουρανό σαν μπαλόνι-ΑΤΙΑ.
Σφαίρες, σκάφη που μπορεί και να είναι ή να μην είναι εξωγήινα (σαν τα ΑΤΙΑ –θυμάστε το χαμό με τα «μπαλόνια» στην αρχή του 2023), και αντιστροφή της ροής του χρόνου…
Στις 21 Ιουλίου έκανε πρεμιέρα η πολυαναμενόμενη ταινία «Oppenheimer» με τη ζωή του φημισμένου επιστήμονα, ο οποίος έπαιξε κορυφαίο ρόλο στην κατασκευή της ατομικής βόμβας. Είναι αξιοσημείωτες κάποιες φωτογραφίες, κλάσματα δευτερολέπτου μετά την πρώτη ατομική έκρηξη στο Αλαμογκόρντο, στις 16 Ιουλίου 1945, που απεικονίζουν την «πυρηνική σφαίρα», προτού αυτή μετατραπεί σε «μανιτάρι». Άλλωστε και η πρώτη ατομική βόμβα ήταν μια σφαίρα.
Την εποχή αυτή πραγματοποιείται και η ανατολή (επιτολή) του Σείριου, του λαμπρότερου άστρου στο νυχτερινό ουρανό. Ο Σείριος είναι το α του Μεγάλου Κυνός, επονομαζόμενος και Dog Star. Ταυτιζόταν με την θηλυκή θεότητα Σοπντέτ (Σώθις στα Ελληνικά) και κατ’ επέκταση με την Ίσιδα. Ο Σείριος-Σοπντέτ-Σώθις ταυτίζεται με ένα πολύ ενδιαφέρον ιερογλυφικό που συνδυάζει το άστρο, το πυραμίδιον και το ημισφαίριο/θόλο.
Λίγες μέρες μετά, μπήκε δυναμικά η σαιζόν των πυρκαγιών στη χώρα μας με πρεμιέρα στη Μαγνησία στις 27 Ιουλίου. Εξαιτίας των πυρκαγιών, σημειώθηκαν ισχυρές εκρήξεις σε αποθήκη πυρομαχικών της Πολεμικής Αεροπορίας στη Νέα Αγχίαλο. Κάποιες φωτογραφίες των εκρήξεων θυμίζουν πυρηνικό μανιτάρι.
Μην έχετε αυταπάτες: η πλήρης απουσία πρόληψης, η ιδεοληπτική και τυφλή εφαρμογή «εκκενώσεων» για ψύλλου πήδημα και η παράλυση και η εγκληματική αδιαφορία του κρατικού Λεβιάθαν, εγγυώνται ότι από εδώ και στο εξής θα έχουμε διαρκώς άνευ προηγουμένου πυρκαγιές (οι οποίες κατόπιν βολικότατα θα αποδίδονται στην «κλιματική κρίση» (my ass, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία). Αυτό επιβεβαιώθηκε περίτρανα και σκανδαλωδώς μερικές βδομάδες μετά στη Θράκη, όταν μια πυρκαγιά ξεκίνησε από στύλο της ΔΕΗ (ο μέγας δασικός εμπρηστής, με εγκληματικό ρόλο που αποσιωπάται τεχνηέντως). Η πυρκαγιά κατέκαψε συνολικά 962.016 στρέμματα αγροτοδασικής γης και ήταν η μεγαλύτερη πυρκαγιά που έχει καταγραφεί στην ιστορία της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2000, όταν ξεκίνησε η καταγραφή σχετικών δεδομένων.
Το στοιχείο του Πυρός είχε την τιμητική του στο εξάμηνο Φεβρουαρίου-Αυγούστου. Θα ακολουθούσε το στοιχείο του Ύδατος.
Στις 5 Σεπτεμβρίου είχαμε ένα πρωτοφανές περιστατικό: ο 36χρονος Αντώνης Καριώτης βρίσκει τραγικό θάνατο από πνιγμό όταν επιχειρεί να επιβιβαστεί στο επιβατηγό Blue Horizon που σαλπάρει, και απωθείται από μέλη του πληρώματος ενώ βρίσκεται στον καταπέλτη. Το πλοίο ανήκει στην ακτοπλοϊκή Blue Star (δηλαδή ο γαλάζιος Σείριος). Κάτι σαν «θυσία» στον Ποσειδώνα δηλαδή (υπόψη ότι τοποθετώ τη λέξη «θυσία» εντός πολλών εισαγωγικών επειδή οι Youtubικοί προφήτες της συμφοράς, οι ημιαναλφάβητοι «ερευνητές» με παραισθήσεις μεγαλείου, αλλά και οι γυμνοσάλιαγκες που ονομάζονται «πολιτικοί» και «δημοσιογράφοι», έχουν κάνει αισχρή κατάχρηση της λέξης).
Ταυτόχρονα είχε αρχίσει η επέλαση της καταιγίδας Daniel (=Δανιήλ) συνέπειες της οποίας ήταν να χάσουν τη ζωή τους 17 άνθρωποι και να προκληθούν βιβλικές καταστροφές κυρίως στη Θεσσαλία με καταποντισμό ολόκληρων χωριών. Κάτι δηλαδή σαν την μυθική Ατλαντίδα στην κεντρική Ελλάδα. Είναι ενδιαφέρον πως ο προφήτης Δανιήλ σχετίζεται με το στοιχείο του Πυρός, μέσω των Τριών Παίδων που ο Ναβουχοδονόσωρ έριξε στην κάμινο αλλά οι οποίοι δεν έπαθαν τίποτα χάρη στην πίστη τους. Ο ίδιος ο Δανιήλ ρίχτηκε αργότερα στον Λάκκο των Λεόντων (χωρίς κι αυτός να πάθει τίποτα). Κάνουμε εδώ μια σημείωση για τα λιοντάρια. Καθώς επίσης και ότι οι Τρεις Παίδες εν τη Καμίνω είναι οι προστάτες της Ελληνικής Πυροσβεστικής.
Η κολοσσιαία ποσότητα του νερού που μετέτρεψε τη Θεσσαλία σε Ατλαντίδα, αποχετεύτηκε αναπόφευκτα από το «στόμιο» των Τεμπών, κάνοντας τα νερά του Πηνειού να ανέβουν στο απίστευτο ύψος των 18 μέτρων, καταστρέφοντας τη σχετική γέφυρα και πλημμυρίζοντας το μνημείο των θυμάτων του προ έξι μηνών σιδηροδρομικού δυστυχήματος.
Ναι, το στενό του Πηνειού, εκεί που «πετούσε» η πιανίστα με φόντο τη γέφυρα, κρεμασμένη από κόκκινα μπαλόνια (σφαίρες). (βλ. εδώ)
Ένα από τα χωριά που επλήγησαν χειρότερα ήταν και η Μεταμόρφωση Καρδίτσας, το οποίο πήρε το όνομά του από την ομώνυμη θρησκευτική γιορτή της 6ης Αυγούστου. Δηλαδή την ημέρα που εξερράγη η ατομική βόμβα στη Χιροσίμα. Μεταμόρφωση – Μεταστοιχείωση – Ολοκαύτωμα (μεταφορικά βεβαίως στην περίπτωση της Θεσσαλίας). Σε συνδυασμό βέβαια με την πρεμιέρα του «Oppenheimer» δυο βδομάδες πριν.
Το στοιχείο του Ύδατος, έξι μήνες μετά τα Τέμπη - σα να λέμε δηλαδή 180 μοίρες στον κύκλο του Έτους: αντιδιαμετρικά Πυρ και Ύδωρ
«Το χωριό έσβησε από το χάρτη, δεν υπάρχουν σπίτια, υπάρχουν πυραμίδες», ήταν τα λόγια που χρησιμοποίησε τοπικός κοινοτάρχης για να περιγράψει την κατάσταση στη Μεταμόρφωση.
Εξαιτίας του Δανιήλ, πνίγηκαν και αναρίθμητα ζώα σε κτηνοτροφικές μονάδες. Μια φωτογραφία με πνιγμένα πρόβατα που κυκλοφόρησε ευρέως, έχει απόκοσμη ομοιότητα με μια σκηνή από τη σημαδιακή ταινία «Στάλκερ» της οποίας τα νήματα είχα αναλύσει εδώ:
Το «Στάλκερ» ήταν ένα αλλόκοτο προμήνυμα του πυρηνικού ατυχήματος στο Τσέρνομπιλ, μερικά χρόνια αργότερα.
Στις 9 Σεπτεμβρίου και προτού ο Δανιήλ υποχωρήσει, οι άγκυρες τριών πλοίων μπλέχτηκαν κατά τη διαδικασία απόπλου από το λιμάνι της Ραφήνας, εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών. Εκατοντάδες επιβάτες ταλαιπωρήθηκαν. Την επόμενη μέρα κι άλλο συμβάν με άγκυρα: «ανησύχησαν μες στη νύχτα οι 519 επιβάτες του επιβατηγού πλοίου Blue Star Naxos, όταν κατά τον απόπλου του από το λιμάνι της Νάξου έχασε την αριστερή του άγκυρα». Ακόμα ένας «Σείριος» στην εικόνα.
Στην αρχαία αιγυπτιακή μυθολογία-μαγεία, ο Ακέρ ήταν η προσωποποίηση του Ορίζοντα και απεικονιζόταν σαν ένα διπλό λιοντάρι ή λιοντάρι με δυο κεφάλια που κοιτούσαν προς αντίθετες διευθύνσεις (κάτι σαν τον Ιανό, το όνομά του οποίου είχε δοθεί στην έτερη κακοκαιρία που είχε σαρώσει την Θεσσαλία το Σεπτέμβριο του 2020). Ο Ώρος, άλλη σημαντικότατη αιγυπτιακή θεότητα απεικονιζόταν συνήθως γερακοκέφαλος. Σχετιζόταν με τον Ακέρ σε ό,τι αφορά τον κοινό τους ρόλο στην προστασία του Ήλιου στο ταξίδι του ανάμεσα στις αντίθετες πλευρές του ορίζοντα.
Blue Star = Σείριος = Blue Horizon = Ορίζοντας = Ώρος = Γεράκι / Ακέρ = Λιοντάρι
Α, ναι, στις 9 Σεπτεμβρίου, ανήμερα του συμβάντος στη Ραφήνα, ανακοινώθηκε η βράβευση του σκηνοθέτη Γιώργου Λάνιθμου με το Χρυσό Λιοντάρι του Φεστιβάλ Βενετίας για την ταινία του «Poor Things”.
Η άγκυρα ενός πλοίου συμβολίζει την πάλη μεταξύ στεριάς και θάλασσας, μεταξύ των στοιχείων Γης και Ύδατος. Πέραν τούτου, η φράση «foul anchor” φανερώνει το μπλέξιμο της αλυσίδας στην άγκυρα (είναι και συγκεκριμένο ναυτικό και όχι μόνο σύμβολο). Το σύμβολο αυτό είναι ουσιαστικά μια (θηλυκή) βάρκα με ένα (αρσενικό) κατάρτι . Στην Αίγυπτο ο συμβολισμός αυτός ενισχυόταν με ένα ερπετό να τυλίγεται στον ιστό του πλεούμενου. Μια άγκυρα με ένα δελφίνι συμβόλιζαν τα δυο αντίθετα –κάτι δηλαδή σαν το «σπεύδε βραδέως».
Το δελφίνι, που έσωσε τον κιθαρωδό Αρίωνα από πνιγμό. Τον Αρίωνα που ομοηχεί με τον Ωρίωνα. Τον Αρίωνα που έδωσε το όνομά του σε μια οδό της Ραφήνας-Λούτσας, στην οποία έγινε η πρωτοφανής εκτέλεση 6 Τούρκων στις 11 Σεπτεμβρίου, δυο μέρες μετά το περιστατικό της εμπλοκής των αγκύρων στο λιμάνι. Στη Λούτσα, που λέγεται πλέον Αρτέμιδα.
Την επόμενη μέρα, 12 Σεπτεμβρίου, πέθανε σε ηλικία 67 ετών η Αριστέα Πανταζοπούλου η τελευταία πολυτραυματίας από τις τρομερές πυρκαγιές της Ηλείας του 2007. Είχε προσπαθήσει να διασώσει μαζί με τον σύζυγό της τις κτηνοτροφικές τους εγκαταστάσεις, που βρίσκονταν στην περιοχή μεταξύ Αρτέμιδας και Σμέρνας. Η άτυχη γυναίκα βρισκόταν επί 16 χρόνια σε άγρυπνο κώμα. Είναι σημαδιακό ότι η κηδεία της έγινε στην Αρτέμιδα, ενώ την επόμενη μέρα, 13 Σεπτεμβρίου ήταν η γιορτή της.
Ο Αριστέας ο Προκοννήσιος ήταν επικός ποιητής και το όνομά του συνδέθηκε με αφηγήσεις υπερφυσικού χαρακτήρα στις οποίες του αποδίδονται ιδιαίτερες δυνάμεις, καθώς και μια ιδιαίτερη σχέση με τον Απόλλωνα (αδελφού της Αρτέμιδος). Για την ακρίβεια παρότι είχε πεθάνει, αρκετοί εξακολουθούσαν να τον συναντούν. Ήταν δηλαδή ένας νεκροζώντανος, σαν την δύστυχη Αριστέα…
Ο «Δανιήλ» όμως θα έπληττε σφοδρά και την Λιβύη, καταστρέφοντας σχεδόν ολοσχερώς την παραλιακή πόλη Ντέρνα, και προξενώντας εκατόμβη με 10-20.000 νεκρούς που παρασύρθηκαν από τα νερά των χειμάρρων που ξεχείλισαν, ή καταπλακώθηκαν από τα ερείπια κτιρίων που κατέρρευσαν.
Η Ντέρνα ήταν η αρχαία ελληνική Δάρνη/Δάρνις. Σε διάφορα κείμενα συναντάται και ως Δαρδανίς, κάτι που δεν είναι σωστό. Ο τρίτος και τελευταίος κατακλυσμός της ελληνικής μυθολογίας, ήταν του Δαρδάνου. Η Δάρνη/Ντέρνα βρίσκεται στην Κυρηναϊκή χερσόνησο, η οποία φέρει το όνομα της νύμφης Κυρήνης, από το Πήλιο της Μαγνησίας (η άλλη περιοχή που επλήγη σφοδρά από τον «Δανιήλ»). Η οποία Κυρήνη, αφού εκεί νίκησε ένα λιοντάρι, θαυμάστηκε από τον θεό Απόλλωνα, ο οποίος την πήρε στη Λιβύη όπου την έκανε βασίλισσα. Καρπός της ένωσής τους ήταν και ο… Αρισταίος!
Η Ντέρνα που θυμίζει την κατασκευαστική ΤΕΡΝΑ, το όνομα της οποία ενεπλάκη εμμέσως στη συζήτηση περί έργων και αναθέσεων στην Θεσσαλία. Την ΤΕΡΝΑ στην οποία εμπλέκεται (και διαπλέκεται) κι ο γνωστός Γιώργος Γεραπετρίτης, ο οποίος ανέλαβε υπουργός Μεταφορών αμέσως μετά την τραγωδία στα Τέμπη. Ο Γεραπετρίτης που ως υπουργός Επικρατείας επί Κοβίδη είχε κάνει εκείνες τις λίαν σημαδιακές δηλώσεις για τα περίφημα SMS στο 13033. Αλλά είχα πει αρκετά, ίσως περισσότερα απ’ όσο έπρεπε για την αριθμολογία του Κοβίδη, τα τριάρια και τα εννιάρια. Είχα κάνει και αρκετές, ίσως περισσότερες απ’ όσο έπρεπε, νύξεις για το ρόλο αυτού του σκοτεινού τύπου εδώ
Άλλωστε ΤΕΡΝΑ σημαίνει «τριάδα» στα Λατινικά (terna). Άλλωστε και το «Γ», το αρχίγραμμα του ονόματος και του επωνύμου του υπουργού είναι το τρίτο γράμμα του αλφαβήτου. Του υπουργού που το επίθετό του παραπέμπει σε γεράκι «επί 2» (ιέραξ + πετρίτης). Κάτι σαν τον Ώρο δηλαδή…
Α, ναι, και το δάσος της Δαδιάς που έγινε παρανάλωμα του πυρός τον Αύγουστο
είναι (ήταν) το μοναδικό δάσος στην Ευρώπη όπου κάποιος μπορεί να δει και τα τέσσερα ευρωπαϊκά είδη γύπα –πουλί της τάξης των Ιερακόμορφων.
Λίγες μέρες μετά την τραγωδία στη Ντέρνα, στις 17 Σεπτεμβρίου, σε ένα σφοδρότατο τροχαίο στη Λιβύη σκοτώνονται πέντε Έλληνες –τρεις εκ των οποίων στρατιωτικοί: ένας υπαξιωματικός και οι νοσηλεύτριες Γλυκερία Μεμεκίδου και Ευαγγελία Ανδρεαδάκη. Η Ανδρεαδάκη είχε χάσει τον αδελφό της σε τροχαίο ατύχημα το 2015 στη λεωφόρο με το σημαδιακό όνομα «Βουλιαγμένης». Ο θείος της Βασίλης Ανδρεαδάκης, ήταν πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας. Στις 25 Μαΐου 1980 το αεροσκάφος του ένα RF-5A της 349 Μοίρας Τακτικής Αναγνωρίσεως της 111 Πτέρυγας Μάχης (στη Νέα Αγχίαλο, όπου και οι τρομερές εκρήξεις φέτος), κατέπεσε έξω από τη Λαμία κι ο Ανδρεαδάκης σκοτώθηκε. «Στην ερώτηση γιατί διάλεξα την Αεροπορία πάντα απαντώ ότι ήμουν προορισμένη να την υπηρετήσω πριν ακόμα γεννηθώ» έγραφε σε ανάρτηση της η Ευαγγελία Ανδρεαδάκη στην προσωπική της σελίδα στο Facebook.
Λίγες μέρες μετά, στις 24 Σεπτεμβρίου, έφτασε στη Γη η κάψουλα του αυτόματου βολιστήρα Βασιλεύς Όσιρις (OSIRIS-REx) μεταφέροντας γεωλογικά δείγματα από τον αστεροειδή Μπέννου, ο οποίος ανήκει στην ομάδα αστεροειδών του Απόλλωνα. Μπέννου ήταν το αρχαίο αιγυπτιακό πουλί που σχετίζεται την αναγέννηση και τον Όσιρη, το οποίο πετούσε πάνω από τα αρχέγονα νερά πριν την Δημιουργία και το οποίο αφότου έκατσε πάνω σε ένα βράχο (benben = Πυραμίδιον) έσπασε με την κραυγή του την αρχέγονη σιωπή, καθορίζοντας τι επρόκειτο να συμπεριληφθεί στη Δημιουργία.
Ο Μπέννου ανακαλύφθηκε τη σημαδιακή ημερομηνία της 11ης Σεπτεμβρίου 1999. Πιθανολογείται ότι μπορεί να πέσει στη Γη το έτος 2182, και μάλιστα στις 24 Σεπτεμβρίου –ανήμερα της 159ης επετείου της άφιξης στη Γη γεωλογικού δείγματός του! «Συμπτωματικά» (χαχα!) την παραμονή της άφιξης της κάψουλας του OSIRIS-REX στη Γη ξαναδιάβαζα το Imperial Earth του Άρθουρ Κλαρκ όπου ο πρωταγωνιστής έχει ένα κομπιούτερ «πανάρχαιο» από το έτος… 2183.
Ο Κλαρκ βέβαια είναι εκείνος που έγραψε το Ραντεβού με το Ράμα που αρχίζει με μια πτώση μετεωρίτη στις… 11 Σεπτεμβρίου 2077. Αλλά είπαμε για τις προσωπικές συγχρονικότητες…
Το Σαββατοκύριακο 24-25 Σεπτεμβρίου έγινε η επιχείρηση ανάσυρσης των ελικοπτέρων του Στρατού Ξηράς που μισοβυθίστηκαν στο Στεφανοβίκειο. Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες δύτες τοποθέτησαν μεγάλα μπαλόνια κάτω από τα ελικόπτερα, ώστε να τα σηκώσουν στην επιφάνεια και να τα παραλάβει γερανός. Η ιστορία με τα μπαλόνια διαψεύστηκε κατόπιν από τις επίσημες αρχές –αλλά παραμένει το νήμα που συνδέει την ιστορία αυτή με τα Τέμπη (μαύρα & κόκκινα μπαλόνια, βλ. το σχετικό κείμενο εδώ: αλλά και τη σφαίρα.
Στις 29 Σεπτεμβρίου είχαμε και τα εγκαίνια της τεράστια σφαίρας MSG στο Λας Βέγκας, ενός εντυπωσιακού σφαιρικού χώρου για συναυλίες και άλλα σόου, χωρητικότητας 18.000 θεατών και διαμέτρου 157 μέτρων. Ο δαιμόνιος Goro Adachi έχει γράψει πολλά πάνω στο θέμα και τις διασυνδέσεις του εδώ: https://www.supertorchritual.com/
Τη καρχηδονιακή θεά Τανίτ την είχαμε ξανασυναντήσει σε άλλο κείμενο σε σχέση με τη Σελήνη και τον Βάαλ. Ας επισημάνουμε εδώ ότι το χαρακτηριστικό της σύμβολο (ουσιαστικά μια πυραμίδα με μια σφαίρα) κυριαρχεί στην περίφημη Οικία των Δελφινιών στη Δήλο (την πατρίδα του Απόλλωνα και της Αρτέμιδος). Η Καρχηδόνα ήταν αποικία των Φοινίκων, λαού που έζησε εκεί που είναι σήμερα ο Λίβανος, αλλά που εξαπλώθηκε σε όλη τη Μεσόγειο.
Στις 7 Οκτωβρίου άνοιξαν οι πύλες της Κόλασης όταν ένοπλοι Παλαιστίνιοι εισέβαλαν στα ισραηλινά εδάφη και επιτέθηκαν εναντίον αμάχων Ισραηλινών που συμμετείχαν σε μουσικό φεστιβάλ σκοτώνοντας πάνω από 270 άτομα. Ήταν η μεγαλύτερη τρομοκρατική ενέργεια από συστάσεως του κράτους του Ισραήλ. Μία ημέρα αργότερα, ξεκίνησε η ισραηλινή αντεπίθεση, με συνεχείς βομβαρδισμούς και ολικό αποκλεισμό της Λωρίδας της Γάζας.
Τα προμηνύματα ήταν αρκετά. Όπως είχα αναλύσει σε παλιότερο κείμενο είχαμε το σημαδιακό εκτροχιασμό του τραίνου στο East Palestine του Οχάιο σε σχέση με διάφορα άλλα, συν το θέμα της σφαίρας και των ΑΤΙΑ. Είχαμε όμως και κάποια περίεργα προεόρτια.
Στις 5 Οκτωβρίου, δυο μέρες πριν την επίθεση της Χαμάς, ένας Αμερικανός τουρίστας συνελήφθη επειδή είχε σπάσει αρχαιολογικά εκθέματα στο Μουσείο του Ισραήλ στην Ιερουσαλήμ. Τα εκθέματα ήταν μια κεφαλή της Αθηνάς (2ος αι μΧ) και το άγαλμα ενός γρύπα που βαστούσε ένα τροχό, αναπαράσταση της θεάς Νέμεσης (3ος αι μΧ). Ο βανδαλισμός ήταν ο τελευταίος κρίκος από μια σειρά επιθέσεων στην Ιερουσαλήμ τους τελευταίους μήνες. Τον Φεβρουάριο, ένας Αμερικανοεβραίος τουρίστας κατέστρεψε ένα άγαλμα του Ιησού ενώ τον Ιανουάριο, Εβραίοι έφηβοι παραμόρφωσαν χριστιανικές επιτύμβιες στήλες σε νεκροταφείο.
Η αφίσα του μουσικού φεστιβάλ όπου έγινε το μακελειό των εκατοντάδων νεαρών από τα ορκ της Χαμάς, είχε σύμβολο μια πελώρια συκομουριά/σφένδαμνο (sycamore). Όλως περιέργως, μερικές μέρες πριν, στις 28 Σεπτεμβρίου, μια λίαν εμβληματική και πολυφωτογραφημένη συκομουριά ηλικίας πολλών αιώνων στο τείχος του Αδριανού στο Νορθάμπερλαντ της Βρετανίας, κόπηκε σύρριζα από αγνώστους. Το τείχος του Αδριανού είχε ανεγερθεί από τους Ρωμαίους για την αντιμετώπιση εισβολέων από τη Σκοτία. Ομοίως, το περίφημο τείχος που είχε αναγείρει το Ισραήλ για την αντιμετώπιση εισβολέων από τη Γάζα, υπερκεράστηκε. Συν τοις άλλοις, η συκομουριά ήταν το Δέντρο της Ζωής για τους αρχαίους Αιγυπτίους ενώ ήταν και ιερό δέντρο της Ίσιδας.
Η Χαμάς ονόμασε την επίθεσή της «Κατακλυσμός του Αλ-Ακσά» (κάτι που φυσικά παραπέμπει στην Ατλαντίδα). Το Αλ-Ακσά είναι το τέμενος στο Λόφο του Ναού, όπου δεσπόζει ο Θόλος του Βράχου (= μια σφαίρα). Το εξελιγμένο σύστημα αεράμυνας του Ισραήλ που απέκρουσε σμήνη ολόκληρα από ρουκέτες της Χαμάς, ήταν γνωστό ως «Σιδερένος Θόλος».
Στο τέμενος του Θόλου του Βράχου, υπάρχει ο Θεμέλιος Λίθος με τεράστια θρησκευτική σπουδαιότητα –είναι το μέρος όπου ο Θεός δημιούργησε τον κόσμο και τον Αδάμ. Για τους Μουσουλμάνους έχει ισάξια σημασία και σχετίζεται πάλι με τη δημιουργία του κόσμου. Ουσιαστικά ο Θεμέλιος Λίθος είναι το benben, το Πυραμίδιο: συνδέεται και με το Μπέννου, το αρχαίο αιγυπτιακό πουλί το οποίο αφότου έκατσε πάνω σε ένα βράχο (benben) έσπασε με την κραυγή του την αρχέγονη σιωπή, καθορίζοντας τι επρόκειτο να συμπεριληφθεί στη Δημιουργία.
Η αιφνιδιαστική επίθεση της Χαμάς πραγματοποιήθηκε στην 50η επέτειο της έναρξης του πολέμου του Γιομ Κιππούρ (1973) όταν και τότε οι Ισραηλινοί είχαν πιαστεί εξαπίνης. Πενήντα χρόνια μετά -όσο και η περίοδος περιστροφής του Σείριου Β γύρω από το μητρικό του άστρο. Κρατήστε πάλι μια νοερή σημείωση για το «50».
Η ταινία «Oppenheimer» για τον πρωτεργάτη της ατομικής βόμβας, που είχε κάνει πρεμιέρα την εποχή της επιτολής του Σείριου, έχει διάρκεια 3 ώρες, 0 λεπτά και 9 δευτερόλεπτα. Η 309η ημέρα του 2023 είναι η 5η Νοεμβρίου –μέρα που σχετίζεται με τα ταξίδια στο χρόνο. Στη σημαδιακή και κρυπτική ταινία «Back to the Future», η 5η Νοεμβρίου 1955 είναι η μέρα που ο καθηγητής ανακαλύπτει το μυστικό του χρονοτάξιδου.
Δείτε εδώ πώς το «Back to the Future» «κρυπτογράφησε» την 11η Σεπτεμβρίου 2001.
Άλλωστε και στην σημαδιακή τηλεοπτική σειρά «Dark” το πρώτο ταξίδι στο χρόνο γίνεται στις 5 Νοεμβρίου.
Κι εδώ υπάρχει το νήμα προς τα πυρηνικά, αφού η σκουληκότρυπα που οδηγεί σε άλλες χρονικές περιόδους βρίσκεται κάτω από ένα πυρηνικό εργοστάσιο. Αλλά και στο Κοράνιο των Μουσουλμάνων το 309 εμφανίζεται να έχει σχέση με «χρονοτάξιδο», όταν κάποιοι πιστοί που καταδιώχθηκαν για την πίστη τους κατέφυγαν σε ένα σπήλαιο όπου κοιμήθηκαν και ξύπνησαν 309 χρόνια στο μέλλον (Σούρα 18:24).
Είναι σημαδιακό ότι την 309η αυτή μέρα του 2023, ένα πολύ σπάνιο φαινόμενο παρατηρήθηκε στη χώρα μας, όταν το Βόρειο Σέλας έγινε ορατό στη βόρεια Ελλάδα. Η προηγούμενη φορά που ήταν τόσο έντονο, ήταν στις 23 Ιανουαρίου 1957. Τέσσερις μέρες πριν, είχε πραγματοποιηθεί μια ισχυρότατη σοβιετική πυρηνική δοκιμή στο Καζαχστάν. Άλλωστε το σέλας, όπως και παρόμοια ουράνια φαινόμενα ήταν ανέκαθεν «οιωνοί».
Στις 16 Νοεμβρίου εκτοξεύτηκε η μη επανδρωμένη αποστολή Artemis 1 προς την Σελήνη. Το διαστημόπλοιο Orion επέστρεψε στη Γη μετά από 25 μέρες. Είναι ενδιαφέρον ότι η αποστολή αυτή (ΕΜ-2) είχε αρχικά οριστεί να είναι αποστολή περισυλλογής δειγμάτων από κάποιον κοντινό στη Γη αστεροειδή. Στο πλαίσιο αυτό, ανάμεσα στους υποψήφιους αστεροειδείς ήταν και ο Μπέννου.
Το πρόγραμμα Artemis (που έχει για λογότυπο ένα «πυραμίδιον» και τη σφαίρα της Σελήνης), με το διαστημόπλοιο Orion, αποσκοπεί στην επανδρωμένη προσσελήνωση μέσα στη δεκαετία. Αποτελεί ουσιαστικά μια αναβίωση του προγράμματος Apollo (του αδελφού της Αρτέμιδος), του προγράμματος που είχε στο λογότυπό του τον αστερισμό του Ωρίωνα (του κυνηγού με τον σκύλο-Σείριο).
Το 2020 είχα γράψει τα εξής
«Θεωρώ πως ο σκύλος θα γίνει ένα από τα χαρακτηριστικά ikons της Εποχής του Κορωνοϊού. Μια παράξενη ερημιά επικρατεί στις πόλεις. Μια ερημιά που θυμίζει αποκαλυψιακές ταινίες με εκκενώσεις πόλεων λόγω πυρηνικού πολέμου. Μια ερημιά με ελάχιστους περαστικούς οι οποίοι συνήθως είναι εκείνοι που βγάζουν βόλτα το σκύλο τους. Ταιριαστό δεν είναι; Αφού ο σκύλος ήταν το κατεξοχήν ψυχοπομπό ζώο στην αρχαιότητα (και όχι μόνο). Θυμηθείτε τον Ερμή, τον Θωθ, τον Άνουβι και τον Σολότλ. Και τον Κέρβερο. Και το συνοδό του Μελκάρτ. Και το γιο του Λόκι. Και τα σκυλιά της Εκάτης και της Αρτέμιδος (ή και του Τίνταλος, για τους πιο ψαγμένους)».
Το 2022 είχε κάνει ποδαρικό με ένα παράξενο σκυλίσιο περιστατικό.
Το 2023 είδαμε τι έγινε με την τρελή που έπνιξε το παιδί της και τη σχέση του περιστατικού με τα σκυλιά. Τα σκυλιά-ψυχοπομποί ήρθαν ξανά στην επικαιρότητα με την πολύκροτη υπόθεση του δύστυχου χάσκι Όλιβερ στην Αράχωβα. Αλλά και με το περιστατικό όπου στην Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης τρία (ο αριθμός του Κρόνου) σκυλιά κατασπάραξαν την Ελισάβετ Κουζιώρτη.
Την ημέρα εκείνη (10 Δεκεμβρίου) έκανα μια ομιλία-παρουσίαση στο Μουσείο Μετεωριτών με θέμα τα Μυστήρια της Αφρικής. Ένας άξονας ήταν ο Σείριος και η ανεξήγητη λεπτομερής αστρονομική γνώση των Ντόγκον της Αφρικής περί αυτού του άστρου, συν τις παραδόσεις τους περί εξωγήινων εκπολιτιστών. Ο Σείριος έχει συνοδό έναν λευκό νάνο, η διάρκεια περιφοράς του οποίου είναι 50 χρόνια. Εν γένει αναφέρθηκα αναλυτικά στη σημασία του αριθμού 50 σε ό,τι αφορά κωδικοποιημένη γνώση που έχει σχέση με τον σκύλο-Σείριο σε διάφορες μυθολογίες. Η άτυχη Ελισάβετ ήταν 50 χρονών (γεννημένη το 1973) ενώ ο ιατροδικαστής αποφάνθηκε πως δέχτηκε πάνω από 50 δαγκωματιές προτού ξεψυχήσει.
Εδώ ξεκινά ένα άλλο νήμα (ή μάλλον πολλά). Εδώ και κάποιους μήνες και για διάφορους λόγους, έχει αναζωπυρωθεί το ενδιαφέρον μου για κάποια συγκεκριμένα αινίγματα της αρχαιότητας. Πάντως αυτό έχει σχέση –μεταξύ πολλών άλλων- και με το λιοντάρι ως ζώο και ως σύμβολο. Υπάρχει επίσης και μια περίεργη σχέση με τη γειτονική μας Ιταλία, συγκεκριμένα με τη Νάπολη (αλλά όχι μόνο). Ορισμένα πράγματα, επιγραμματικά και φύρδην μίγδην:
*Η βροχή των διαττόντων Λεοντιδών πραγματοποιείται το Νοέμβριο.
*Η ινδονησιακή αεροπορική εταιρία Lion Air ήταν ανάμεσα τις 10 χειρότερες του κόσμου για το 2023.
*Το ελληνικό drone που φιλοδοξεί να κυριαρχήσει στη σχετική αγορά ονομάζεται «Γρύπας» (το μυθικό φτερωτό υβρίδιο λιονταριού)
*Στην περίφημη Γοητεία, ο δαίμονας Βαπούλα απεικονίζεται ως φτερωτό λιοντάρι, κοντολογίς σαν γρύπας. Ο Βαπούλα αναφέρεται και ως Ναφούλα. «Ναπούλε» αποκαλείται η ιταλική πόλη Νάπολη στο ντόπιο ιδίωμα.
*Το φθινόπωρο του 2023 απανωτοί σεισμοί και άλλα γεωλογικά φαινόμενα στην περιοχή της Νάπολης ανησυχούν τους επιστήμονες για πιθανή ισχυρότατη έκρηξη ηφαιστείου στην καλντέρα των Φλεγραίων Πεδίων και για ξύπνημα του Βεζούβιου. Στη Νάπολη βρίσκεται και το Στρατηγείο του ΝΑΤΟ με έμβλημα ένα φτερωτό λιοντάρι.
*Στις 29 Νοεμβρίου και χάρη σε μια περίεργη συγκυρία, ξαναείδα μετά από πολλά χρόνια τον «Εξορκιστή» (1973). Στην ταινία φιγουράρει ο δαίμονας Παζούζου (ομοηχία με τον Βεζούβιο), σε ανασκαφές στην Νινευή του Ιράκ (όπου και οι περίφημοι φτερωτοί λεόντες –τους οποίους ζωγραφίζει ακούσια η κοπελίτσα που καταλαμβάνεται από το δαίμονα). Όλως «συμπτωματικώς» ο «Εξορκιστής» είχε κάνει πρεμιέρα πριν από ακριβώς 50 χρόνια.
*Στις 12 Νοεμβρίου, ένα λιοντάρι που γυρόφερνε επί ώρες στα περίχωρα της Ρώμης, έχοντας δραπετεύσει από τσίρκο, συνελήφθη τελικά. Τον περασμένο Ιούλιο, πάνω από 100 αστυνομικοί, κτηνίατροι και κυνηγοί συμμετείχαν στην επιχείρηση αναζήτησης λιονταριού το οποίο θεάθηκε στα νότια του Βερολίνου. Τελικά δεν βρέθηκε τίποτα.
*Στη μεσοποταμιακή μυθολογία, Λάμμα ή Λαμμασού ήταν μια προστατευτική θεότητα, υβρίδιο ζώου και ανθρώπου, συνήθως με σώμα φτερωτού λιονταριού ή ταύρου. Στις 27 Οκτωβρίου ανακοινώθηκε ότι ανακαλύφθηκε ένα σχετικό ασσυριακό γλυπτό ηλικίας 2.700 ετών στα περίχωρα της Νινευή.
*Η περίφημη αιγυπτιακή Σφίγγα είναι ένα υβρίδιο λιονταριού και ανθρώπου. Στις 2 Νοεμβρίου ανακοινώθηκε ότι σύμφωνα με διάφορα ευρήματα, η Σφίγγα ήταν αρχικά ένας φυσικός γεωλογικός σχηματισμός ο οποίος κατόπιν λαξεύτηκε από τους ανθρώπους
*Ο Λέων της Νεμέας που εξόντωσε στον πρώτο του άθλο ο Ηρακλής, ήταν γιος του Όρθρου, ο οποίος ταυτίζεται με τον Σείριο.
*Αστρολογικά ο Λέων είναι ο οίκος του αστερισμού του Κυνός ( = Σείριος)
*Στην σημαδιακή ταινία «Βack to the Future», η πλοκή λαμβάνει χώρα στο συνοικισμό Lyons Estates (= lions = λιοντάρια). Στην είσοδο του οποίου υπάρχουν λιοντάρια εκατέρωθεν
*Στις 11 Δεκεμβρίου, στις 03:17 ώρα Ελλάδος, ο αστεροειδής 319 Λεόνα πέρασε μπροστά από τον Μπετελγκέζ, το α του Ωρίωνα, εξαφανίζοντάς τον για λίγα δευτερόλεπτα. Ο Μπετελγκέζ, ουράνιος γείτονας του Σείριου, είναι η θρυλική πατρίδα των Πρεσβυτέρων Θεών του Λάβκραφτ και πρόσφατα είχε απασχολήσει τους αστροφυσικούς με το μυστηριώδες σκοτείνιασμά του στα τέλη του 2019 και τις αρχές του 2020 (ακριβώς με την αφετηρία της πανδημίας του κορωνοϊού). Τα είχα πει όμως αυτά πριν από τρία χρόνια, εδώ
*Η διαδρομή του φαινομένου σχηματίζει μια γραμμή η οποία διασχίζει το Γιβραλτάρ, τον Ατλαντικό, τις Μπαχάμες –κοντολογίς τοποθεσίες που έχουν άμεση σχέση με τη μυθική Ατλαντίδα.
*Η γραμμή αυτή πέρασε και από τη Νάπολη.
*Όλως «συμπτωματικώς», λίγο πριν το φαινόμενο, στις 10 Δεκεμβρίου, είχα κάνει μια ομιλία-παρουσίαση με θέμα τα Μυστήρια της Αφρικής, και τη θεωρία περί μιας χαμένης «Ατλαντίδας» στη Σαχάρα… Κι ένα μήνα πριν είχα κάνει μια ακόμα για τον Προκατακλυσμιαίο Πολιτισμό, με πολλές αναφορές στην «κλασική» Ατλαντίδα …
*Στο κλασικό μυθιστόρημα του Ουέλς The Time Machine το άγαλμα της Σφίγγας είναι το μέρος όπου οι Μόρλοκ κρύβουν τη χρονομηχανή. Η Σφίγγα βεβαίως είναι το πλάσμα που σε δοκιμάζει με τα αινίγματα που πρέπει να λύσεις για να περάσεις.
*Και κάποιες άλλες αναφορές από τον κινηματογράφο. Στην σπερματική ταινία «Stargate» (1994) η οποία «γέννησε» ομώνυμες δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές και κόμικς, παίζει σημαντικό ρόλο ο Ωρίωνας στην αποκρυπτογράφηση του συνδυασμού της Αστροπύλης. Και το καίριο «ιερογλυφικό» είναι μια σφαίρα πάνω σε ένα πυραμίδιον.
*Στην ταινία «Demon Seed» (1977) το σύστημα ΑΙ «Πρωτέας» που προσπαθεί να γίνει παντοδύναμο δημιουργεί ένα ρομπότ αποτελούμενο από πρίσματα και πυραμίδες. Και κατόπιν στέλνει ένα ραδιοσήμα προς την κατεύθυνση του Ωρίωνα. Οι αφίσες της ταινίας ήταν γεμάτες πυραμίδες.
Και ενώ είχα ολοκληρώσει την πρώτη εκδοχή αυτού του κειμένου το απόγευμα της 14ης Δεκεμβρίου, βγήκα έξω για μια δουλειά και το πρώτο πράγμα που είδα μπροστά μου ήταν αυτό…
Τι μπορεί να σημαίνουν όλα αυτά; Πολλά και διάφορα. Το πρόβλημα είναι πως όταν «προβλέψεις» ένα μέλλον, το έχεις ήδη αλλάξει…
Όπως βεβαίως αναλύω διεξοδικά στο βιβλίο μου Νήματα Νοήματος, εδώ: https://alloste.gr/non-fiction/117-vembos-nimata-noimatos.html
(*) Ο τίτλος του άρθρου είναι στίχος του Τάσου Ποταμιάνου από το ομώνυμο τραγούδι.