«Τα όντα από τον Τραλφάμαντορ δεν βλέπουν το σύμπαν σαν συνονθύλευμα από λαμπερές τελείες. Βλέπουν από πού είχε περάσει το κάθε άστρο και πού πηγαίνει και ο ουρανός είναι γι αυτά γεμάτος από αραιά, φωτεινά μακαρόνια. Οι Τραλφαμαντοριανοί δεν βλέπουν τα ανθρώπινα όντα σαν δίποδα. Τα βλέπουν σαν γιγάντιες σαρανταποδαρούσες με μωρουδίστικα πόδια στη μία άκρη και γεροντικά στην άλλη».
Κουρτ Βόννεγκατ, Σφαγείο Νο 5.
Εν είδει εισαγωγής θα παραθέσω ένα απόσπασμα από ένα βιβλίο του αείμνηστου Γιώργου Μπαλάνου, από το βιβλίο «Πέρα από το Αίνιγμα της Πεντέλης» (2004) στο οποίο περιγράφει πολύ καλύτερα από μένα, αυτό που θέλω να εκφράσω:
«[…] το καθετί που είναι γνωστό, –αληθινό ή ψεύτικο- […]είναι κι ένα στοιχείο πληροφορίας. Η αξιολόγηση και διάκριση των αληθινών στοιχείων από τα ψευδή προκύπτει από τον ακόλουθο μηχανισμό, που κάνει, μεταξύ άλλων, και το πλήρες ξεσκαρτάρισμα. […]τα ποικίλα και αμέτρητα στοιχεία αιωρούνται αβέβαια στην αρχή, μέχρι που μια φυσική έλξη να τα τραβήξει προς τη μία ή την άλλη “εστία”. […] …η κάθε “εστία” λειτουργεί σαν μια χοάνη έλξης που προσελκύει εκείνα τα στοιχεία και μόνο που έχουν συνάφεια με τη συγκεκριμένη “εστία” και δικαιούνται μια φυσική θέση αγκίστρωσης σ’ αυτή.
»Έτσι, μπορείτε να δείτε τα στοιχεία και σαν τα κομμάτια ενός παζλ που μπορούν να νιώσουν έλξη μόνο προς τη θέση όπου δικαιωματικά ανήκουν, γιατί έχουν την ίδια γεωμετρική μορφή. Κατά συνέπεια, τα στοιχεία τείνουν από μόνα τους να έλκονται και να σταματούν αγκιστρωμένα στις σωστές εστίες του πλέγματος, και μόνο σ’ αυτές. Για τον ίδιο λόγο, τα ψευδή στοιχεία απορρίπτονται σχεδόν αυτόματα […]
»Με δύο λόγια, όλα τα αμέτρητα στοιχεία κατασταλάζουν στο τέλος μόνο σωστά, σε συγκεκριμένες θέσεις ενός γεωμετρικού πλέγματος σκέψεων, που δεν είναι άλλο από ένα μυαλό».
Αυτή η συνολική γεωμετρική διάταξη και κατανομή των στοιχείων –στο χώρο και το χρόνο– συνθέτει τη σφαιρική και συνολική εικόνα. Κι αυτή είναι η περίφημη Μορφοδιάταξη.
Το παραπάνω κείμενο απαντάει στην κλασική ερώτηση που μερικές φορές μου απευθύνουν σχετικά με τα κείμενά μου εδώ: «Γιατί αυτό να κολλάει με εκείνο και όχι με το άλλο;». Στο «γιατί;» θα μπορούσα να απαντήσω «γιατί κλάνει το γατί», αλλά για λόγους στοιχειώδους ευγένειας προτίμησα να παραθέσω το κείμενο του Μπαλάνου.
Ο Μπαλάνος είχε αναφέρει ότι ένα τέτοιο νοητικό πλέγμα ενυπάρχει εν δυνάμει σε κάθε φυσιολογικό ανθρώπινο μυαλό, με την προϋπόθεση ότι αυτό ότι δεν υπολειτουργεί λόγω ανεπαρκούς νοημοσύνης ή ψυχωτικής αποδιοργάνωσης. Και στον πολύπαθο χώρο της «Ελληνικής Αναζήτησης», οι κλινικά ηλίθιοι και οι σοβαρά διαταραγμένοι/ψυχασθενείς είναι συχνότεροι κι από τις μύγες πάνω από έναν ανοιχτό βόθρο.
Οπότε με την κατάσταση που επικρατεί και η οποία για διάφορους λόγους επιδεινώνεται, δεν τρέφω αυταπάτες ότι αυτά που γράφω στην παρούσα ιστοσελίδα θα βρουν και πολλά ευήκοα ώτα. Αλλά ούτως ή άλλως, απευθύνομαι στους απειροελάχιστους κατόχους ευηκόων ώτων, οι οποίοι διαθέτουν αρκετή νοημοσύνη και ψυχική ισορροπία ώστε να μην ελκύονται από τους γελοίους-ηλίθιους-ψυχασθενείς που λέγαμε. Και με αυτούς είναι που θα υπάρξει (και υπάρχει) η περίφημη συνήχηση.
Όπως τα στοιχεία του παζλ μπαίνουν αυτόματα στη σωστή τους θέση, έτσι και τα άτομα του χώρου μπαίνουν αυτομάτως στη θέση που τους ανήκει κι εκεί που ταιριάζουν. Η διαδικασία είναι αυτόματη, αμείλικτη και νομοτελειακή.
Σε προηγούμενα κείμενα, είχα αναφερθεί σε πολλά και διάφορα, με κεντρικό υπόστρωμα τα περίπλοκα νήματα νοήματος που έχουν την κακή συνήθεια να μπερδεύονται πέραν των τριών διαστάσεων του χώρου και της μιας διάστασης του χρόνου. Είχα αναφερθεί στην ανάδυση κάποιων θεϊκών αρχετύπων σε συνδυασμό με συγχρονικά συμβάντα και περίεργες «τελετουργίες».
Τους τελευταίους μήνες, τα αναδυόμενα αρχέτυπα αφορούν αρχαιοελληνικούς θεούς και θεές, τα σύμβολά τους, τα ιερά τους ζώα και κάποια άλλα πράγματα. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το θέμα του πολέμου στην Ουκρανία (για τον οποίο έγραψα ένα μακροσκελέστατο κείμενο σε τρία μέρη στο οποίο καλό θα ήταν να ανατρέξετε), έγινε ο «κακός χαμός».
Πολύ χονδρικά και ανάκατα: Ποσειδώνας, άλογο, ταύρος, το υγρό στοιχείο, μετεωρολογικές/ γεωλογικές αναστατώσεις, Άρτεμις & Απόλλων, βέλη, κυνοειδή (σκυλιά, λύκοι αλεπούδες κλπ).
Πέραν αυτών, και επειδή η Μορφοδιάταξη εκτείνεται πέραν των γνωστών 3+1 διαστάσεων, υπάρχουν διάφορα επάλληλα «στρώματα». Εκείνο που τα περικλείει όλα είναι η έννοια του Χρόνου/Ροής. Όπως έχω γράψει εκτεταμένα στην περίοδο της πανδημίας του κινεζοϊού, εκδηλώνεται μια τιτάνιας κλίμακας κβαντική μεταβολή στη ροή του χρόνου. Οι έννοιες-κλειδιά εδώ είναι: Συγχρονικότητες, Αντιστροφή Ροής, Παρεμποδισμός Ροής, Εναντιοδρομία.
Και κάτι ακόμα, εξαιρετικά σημαντικό. Οι προσωπικές συγχρονικότητες εμπεριέχονται στις συγχρονικότητες που αφορούν την Ελλάδα οι οποίες με τη σειρά τους εμπεριέχονται στο σύνολο των συγχρονικοτήτων παγκοσμίως. Μην ψάχνετε να βρείτε άκρη με την καρτεσιανή λογική, επειδή θα καταλήξετε να αναζητάτε ασπιρίνες για τον πονοκέφαλο.
Ας δούμε κάποια προκαταρκτικά τώρα.
Το θέμα του Παρεμποδισμού της Ροής εκδηλώθηκε με το κοντέινερσιπ EverGiven που είχε κολλήσει στη διώρυγα του Σουέζ στις 23-29 Μαρτίου 2021, δημιουργώντας πρόσκαιρα σοβαρές ανησυχίες για τη ροή του παγκόσμιου εμπορίου.
Η ημέρα της «διάνοιξης της ροής» στο Σουέζ συνέπεσε με την έναρξη της δίκης του Τζωρτζ Φλόυντ (Floyd = flood = πλημμύρα = υγρό στοιχείο = ροή). Ως γνωστόν ο Φλόυντ πέθανε επειδή ο αστυνομικός του είχε κλείσει την τραχεία (απόφραξη ροής) με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αναπνεύσει. Η φράση «I can’t breath» έχει ταυτιστεί πλέον με την υπόθεση αυτή και με το κίνημα BLM των μαύρων στις ΗΠΑ.
Η δίκη τελείωσε στις 20 Απριλίου 2021. Την ίδια μέρα ο αμερικανικός βολιστήρας Perseverance που βρίσκεται στον Άρη, έγραψε ιστορία καταφέρνοντας για πρώτη φορά να παρασκευάσει οξυγόνο, που βεβαίως χωρίς το οποίο, «we can’t breath». Δυο μέρες αργότερα, έκανε πρεμιέρα στο άκρως επηρεαστικό Netflix η ταινία «Stowaway» στην οποία το πλήρωμα ενός διαστημοπλοίου καθ’ οδόν προς τον Άρη αντιμετωπίζει μεγάλο πρόβλημα επειδή δεν τους φτάνει το οξυγόνο. Στις 23 Απριλίου, ανακοινώθηκε ότι τα ινδικά νοσοκομεία αντιμετώπιζαν έλλειψη οξυγόνου για τους ασθενείς με κοβίντ. Ταυτόχρονα ένα ινδονησιακό υποβρύχιο αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα. Την επόμενη μέρα μια δεξαμενή οξυγόνου εξερράγη σε νοσοκομείο για κοβίντ στο Ιράκ, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 82 άτομα. Στις 12 Μαΐου έκανε πρεμιέρα στο Netflix η ταινία “Oxygen” με μια γυναίκα παγιδευμένη σε μια διαστημική κάψουλα στην οποία τελειώνει –τι άλλο;- το οξυγόνο.
Όλα αυτά ήταν βέβαια κάτι σαν προεόρτια, μια που λιγότερο από ένα χρόνο αργότερα ξέσπασε ο πόλεμος στην Ουκρανία, στο πλαίσιο του οποίου σημειώθηκαν και τα μυστηριώδη σαμποτάζ στον υποθαλάσσιο αγωγό φυσικού αερίου Nord Stream στη Βαλτική, στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2022. Ο πόλεμος στην Ουκρανία με όλες τις δυσμενείς ασφυκτικές επιπτώσεις στη ροή του εμπορίου τροφίμων και του ζωογόνου φυσικού αερίου. Άραγε το φυσικό αέριο δεν είναι το «οξυγόνο» της παγκόσμιας οικονομίας;
Ας δούμε κάτι άλλο τώρα.
Έχετε προσέξει ότι όσο περνούν τα χρόνια, η γενικότερη ευαισθησία (ειλικρινής ή υποκριτική) σε ό,τι αφορά τα παιδιά, αυξάνεται; Τα παιδιά μονοπωλούν τις ειδήσεις, ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με δυσάρεστα γεγονότα. Στις ειδήσεις σχετικά με πολεμικές συγκρούσεις, τροχαία ατυχήματα, λαθρομετανάστευση, θεομηνίες και καταστροφές, υπάρχουν δυο κατηγορίες θυμάτων: τα παιδιά, κι όλοι οι άλλοι. Η παιδική κακοποίηση έχει αναχθεί σε ύψιστο ζήτημα. Το ίδιο και ο σχολικός εκφοβισμός (bullying ελληνιστί, άλλη μια λέξη που έχει υποστεί τρομερό… bullying η ίδια!). Παιδόφιλοι καραδοκούν (ή φαίνεται να καραδοκούν) παντού.
Αυτή η αυξημένη ευαισθησία φαίνεται και από τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει το παιδί στην σημερινή Συναίνεση. Το ίδιο και οι έννοιες που σχετίζονται με το παιδί: η παιδικότητα, η αθωότητα, η ανωριμότητα, το ακαταλόγιστο. Το «Παιδί» αποτελεί πλέον μια ξεχωριστή οντότητα με ιδιαίτερη υπόσταση και ασύγκριτα μεγαλύτερη σπουδαιότητα από οποιονδήποτε ενήλικα, οποιουδήποτε φύλου και οποιασδήποτε ηλικίας, ή κοινωνικής κατάστασης.
Σε ένα από τα πρώτα μου άρθρα για τον κορωνοϊό, (9.3.2020, «Φοβού τας ειδούς του Μαρτίου» εδώ
είχα αναφερθεί στην έλευση του μαγικού Αιώνα του Ώρου (του παιδιού του Οσίριδος και της Ίσιδος) με το περίφημο « Εστεμμένο και Κατακτητικό Παιδί», (Crowned and Conquering Child), όπως το χαρακτηρίζει ο Άλιστερ Κρόουλυ, να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Καλή ώρα σαν τον «εστεμμένο» κορωνοϊό που κατέκτησε το θυμικό της ανθρωπότητας.
Στις 11 Ιουνίου 2020, η 10χρονη Μαρκέλλα Βεράμη απήχθη από την 33χρονη Ειρήνη Μούρθου η οποία της χορήγησε ναρκωτικές ουσίες και την κακοποίησε σεξουαλικά. Το άτυχο κοριτσάκι βρέθηκε να περιπλανιέται μόνο και ζαλισμένο, 44 ώρες αργότερα κοντά σε ένα πρατήριο καυσίμων στην οδό Θεμιστοκλή Σοφούλη 52. Η Μούρθου ήταν γειτόνισσα της μικρής. Παλιότερα είχε βιάσει και την ίδια τη μάνα της. Καταδικάστηκε σε φυλάκιση 21 ετών. Η υπόθεση είχε προκαλέσει (δικαιολογημένα) μεγάλο σάλο.
Στις 7 Οκτωβρίου 2022, μια άλλη Μαρκέλλα, 14 χρονών αυτή τη φορά, ενώ περπατούσε κοντά σε ένα φούρνο στην οδό Ελλησπόντου στη Νίκαια απήχθη και βιάστηκε. Σημειώστε και το όνομα του δρόμου.
Η Αγία Μαρκέλλα ήταν από τη Χίο, και μαρτύρησε όταν ο αιμομίκτης πατέρας της την κυνήγησε για να τη βιάσει και στο τέλος την αποκεφάλισε. Πιθανολογείται ότι η ρίζα του ονόματος Μαρκέλλα προέρχεται από τον Άρη (Mars).
Αν η κακοποίηση και ο βιασμός ανηλίκων σας έφερε στο νου το θέμα που «παίζει» εδώ και πολύ καιρό στην επικαιρότητα, δηλαδή την υπόθεση του Κολωνού, καλά κάνατε επειδή στο Δεύτερο Μέρος θα αναλύσουμε διεξοδικά την υπόθεση με τρόπο που δεν πρόκειται να διαβάσετε πουθενά. Απλώς θα αναφέρω ότι το σπίτι της 12χρονης που «πρωταγωνιστεί» στην υπόθεση του Κολωνού, βρίσκεται στην οδό Ελλησπόντου.
Ο καλός φίλος και πολύτιμος συνεργάτης, Γιώργος Ζαφειρίου, μου είχε πει τα εξής εξαιρετικά σημαντικά, όταν συζητούσαμε περί Μαρκέλλας και Κολωνού στις 16.10.2022.
«Άρης ο Θεός του Μακελειού η δε Αγία Μαρκέλλα εκ Χίου. Το «Μακελειό» του Χίου είναι εκείνο που (παγίως μα ιδίως τώρα) βρίσκεται καθημερινά "στα κάγκελα" με την υπόθεση του κοριτσιού από τον Κολωνό. Ανώμαλοι που πηγαίνουν με παιδιά, με το είναι τους πνιγμένο στα οιδιπόδεια συμπλέγματα. Συμπτωματικώς ο Οιδίπους κατά την ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή τελεύτησε στον αθηναϊκό Κολωνό».
Κρατήστε σημειώσεις επειδή η διαδρομή θα είναι δαιδαλώδης και με πολλές «αναταράξεις».
Το πρωί της 5ης Δεκεμβρίου 2022 καπνοί και αναθυμιάσεις «έπνιξαν» το 25ο Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς, λόγω κακής λειτουργίας του καυστήρα πετρελαίου. Το νηπιαγωγείο εκκενώθηκε και ευτυχώς κανένα παιδάκι δεν έπαθε κάτι. Το σχολείο βρίσκεται μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά από το βενζινάδικο που είχε βρεθεί η 10χρονη κακοποιημένη Μαρκέλλα. Αιτία του προβλήματος ήταν φυσικά η κακή ροή του καυσίμου.
Όμως, μόνο λίγες ώρες αργότερα, σε ένα άλλο σχολείο, το 9ο Δημοτικό Σερρών, ένας άλλος λέβητας θα έσκαζε με αποτέλεσμα τον τραγικό θάνατο ενός 11χρονου μαθητή και τον τραυματισμό άλλων δυο, 6 και 10 ετών.
Την επόμενη μέρα, 6 Δεκεμβρίου, φωτιά εκδηλώθηκε στις 8 το πρωί, σε τουριστικό λεωφορείο που μετέφερε παιδιά, στην Περιφερειακή Οδό της Θεσσαλονίκης κοντά στην έξοδο Νεάπολης Συκεών. Ευτυχώς η νέα τραγωδία αποφεύχθηκε αφού τα παιδιά απομακρύνθηκαν εγκαίρως
Και τελικά, τρεις μέρες αργότερα, στις 9 Δεκεμβρίου, στις φλόγες τυλίχθηκε αυτοκίνητο στην είσοδο της Συγγρού από Πειραιά. Το αυτοκίνητο το οδηγούσε ένας πατέρας, ο οποίος, εκείνη την ώρα, πήγαινε το παιδί του στο σχολείο.
Σαν πολλές συμπτώσεις δεν μαζεύτηκαν;
Πληροφοριακά, το νηπιαγωγείο στην Καλαμαριά βρίσκεται στην οδό Καπετανίδου 3 (ένα «θαλάσσιο» όνομα). Το Δημοτικό στις Σέρρες, στην οδό Σκαμάνδρου 2. Ο Σκάμανδρος είναι ένας ποταμός της Μικράς Ασίας που φιγουράρει στον Τρωικό Πόλεμο. Οι Τρώες θυσίαζαν άλογα και ταύρους στον θεό Ποσειδώνα εκεί.
…θα σε κυλήσει ο Σκάμανδρος στα πλάτη της θαλάσσης
και ψάρια θα πηδούν ψηλά στα μαυροσουφρωμένα
κύματα, στου Λυκάονος το πάχος να χορτάσουν.
[…] μήτε το καλυκύλητο ποτάμι θα σας σώσει
που πλήθος ταύρων πάντοτε του σφάζετε και μέσα
στα ρεύματα τα ζωντανά βυθίζετε πουλάρια
(Ιλιάδα Φ: 130, μτφρ Ιάκωβου Πολυλά)
Η ανάδυση των αρχετύπων που λέγαμε, με τον Ποσειδώνα επί σκηνής.
Είδηση της 16.8.2022: «Μαύρο» ρεκόρ καταγράφεται ήδη τη φετινή χρονιά από τους κολυμβητές που χάθηκαν στις ελληνικές θάλασσες. Ήδη, από την 1η Ιουνίου μέχρι και σήμερα, 196 άνθρωποι έχουν αφήσει την τελευταία τους πνοή στη θάλασσα, μεταξύ αυτών αρκετοί νέοι και παιδιά, στην πλειοψηφία τους άνδρες».
Τι έπαθαν όλοι αυτοί; Μα, πνίγηκαν (ρήμα που αφορά ασφυξία), σαν «θυσία» στον Ποσειδώνα. Ένας λόγος για τον οποίο αυξήθηκαν τα θύματα πνιγμού, ήταν ότι λόγω του κινεζοϊού, απαγορεύτηκαν οι εμφυσήσεις με το στόμα από τους διασώστες. Στο θέμα της εγκληματικά ολέθριας διαχείρισης της πανδημίας από το ελλαδικό καθεστώς, είχα αναφερθεί σε παλιότερα κείμενα. Και πάλι όμως βλέπουμε (κάποιες από) τις συνέπειες του Εστεμμένου και Κατακτητικού Παιδιού.
Ανέφερα πολλά και διάφορα για τα ποικίλα κυνοειδή που φιγουράρουν ποικιλοτρόπως στις ειδήσεις από την αρχή του 2022. Στις 2 Αυγούστου μια κάμερα κατέγραψε τις αγωνιώδεις προσπάθειες ενός σκύλου να βγει στη στεριά, ενώ βυθίζεται η μικρή γέφυρα στην Διώρυγα της Κορίνθου. Την ώρα που κατέβαινε η βυθιζόμενη γέφυρα στα Ίσθμια, ο υπάλληλος δεν είχε προσέξει ότι την ίδια στιγμή, τη διέσχιζε ένας σκύλος –ο οποίος τελικά βγήκε κολυμπώντας χωρίς πρόβλημα.
Ένας σκύλος (κλασικό ψυχοπομπό ζώο), σε ένα θαλάσσιο πέρασμα, στα Ίσθμια, όπου λατρευόταν κατεξοχήν ο Ποσειδώνας στις ομώνυμες αρχαίες γιορτές. Κι ένα πέρασμα που έχει κλείσει εδώ και καιρό για έργα επισκευών, προκαλώντας μια κάποια ασφυξία στη ροή των πλοίων…
Είδαμε πολλά για το αρχέτυπο του Απόλλωνα και της αδελφής του Αρτέμιδος στο «Τα Βέλη του Απόλλωνα και οι Μαθητευόμενοι Μάγοι» εδώ:
Λίγες μέρες αφότου ανάρτησα το άρθρο, στις 6 Αυγούστου 2022, το πλοίο «Απόλλων» προσέκρουσε στην προβλήτα του λιμανιού της Αίγινας ενώ επιχειρούσε πρόσδεση. Και θάλασσα (Ποσειδών) και Απόλλων.
Στο μεταξύ εκείνες τις μέρες με τον παραλίγο πνιγμό του ψυχοπομπούσκύλου στον Ισθμό, ξέσπασε μια παράξενη σμηνοσειρά αυτοκτονιών δι απαγχονισμού (= οξυγόνο, αποκοπή ροής , «I Can’t Breath», πνιγμός και κατ’ επέκταση Ποσειδώνας)
*31 Ιουλίου, κρεμάστηκε 20χρονη κοπέλα που δούλευε στο εστιατόριο-μπαρ «Αυλή» στην Αίγινα.
* 1 Αυγούστου, 22χρονος βρέθηκε κρεμασμένος σε κολώνα της ΔΕΗ, δίπλα στην Ιερά Μονή Γηροκομείου, στην Πάτρα.
*1 Αυγούστου, 17χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος από τον πατέρα του σε οικισμό του δήμου Αρχανών-Αστερουσίων στην Κρήτη.
*2 Αυγούστου, 71χρονος αυτοκτόνησε με απαγχονισμό στη Λευκόπετρα Ξάνθης.
*4 Αυγούστου, 29χρονη φιλόλογος αλβανικής καταγωγής βρέθηκε απαγχονισμένη σπίτι της στην αρχή της οδού Εκκλησιών στη Λαμία. Πριν μερικά χρόνια είχε πεθάνει ξαφνικά ο πατέρας της. Η μητέρα της είχε βρεθεί πνιγμένη τον Οκτώβριο του 2020 στο λιμάνι των Ραχών. Η κοπέλα κρεμάστηκε από ένα σωλήνα καλοριφέρ (όπου βεβαίως κυκλοφορεί νερό). Γύρω από το σπίτι της υπήρχαν τρεις οδοί που παραπέμπουν στην Αλβανία (Χειμάρρας, Κορυτσάς, Αργυροκάστρου) και (φυσικά) μια οδός Ποσειδώνος.
*6 Αυγούστου, 28χρονος νεαρός βρέθηκε απαγχονισμένος σε σπίτι που είχε πιάσει φωτιά, στην οδό Κολλιδοπούλου 20, στη Θεσσαλονίκη.
*7 Αυγούστου, 38χρονος άντρας κρεμάστηκε στη συνοικία Αμπελάκια Τρικάλων. Μια βδομάδα πριν είχε χάσει τη μητέρα του.
*7 Αυγούστου, αργά το βράδυ εντοπίστηκε απαγχονισμένος ένας 80χρονος σε δέντρο στην αυλή του σπιτιού του στις Ερυθρές της Βοιωτίας.
Έχουμε λοιπόν 8 αυτοκτονίες με απαγχονισμό (=πνιγμό), μέσα σε διάστημα 8 ημερών. Ο ιερός αριθμός του Ποσειδώνα σύμφωνα με τους αρχαίους ήταν το οκτώ.
Ας σημειώσω εδώ στα γρήγορα (θα επανέλθω αργότερα) ότι το νερό (=Ποσειδώνας) συνδέεται με το φύλλο Ο Κρεμασμένος στην τράπουλα Ταρό (κρεμασμένος = κρεμάλα = πνιγμός). Το φύλλο αυτό συνδέεται με το εβραϊκό γράμμα μεμ το οποίο με τη σειρά του παραπέμπει στην 23η Ατραπό του Καμπαλιστικού Δέντρου της Ζωής (από τη σφαίρα του Χοντ στη σφαίρα του Γκεμπουράχ). Η Ατραπός αυτή ταυτίζεται με το νερό αλλά και με τη μάθηση. Το Χοντ συνδέεται μεταξύ άλλων και με τον ψυχοπομπό Άνουβι ο οποίος είχε κεφάλι τσακαλιού (κυνοειδές).
Λίγες μέρες μετά, στις 13 Αυγούστου, ο 52χρονος Σταμάτης Καπετάνιος, ο γιος του και τρία μικρά του ανιψάκια δέχτηκαν επίθεση από ούτε λίγο ούτε πολύ, δεκαπέντε σκυλιά στο ηφαίστειο του Σουσακίου με αποτέλεσμα ο άντρας να υποστεί 100 ράμματα. Σκυλιά, «νερό» και παιδάκια όλα μαζί, τρία σε ένα. Και μια βδομάδα αργότερα, ένα 6χρονο κοριτσάκι από την Αλβανία βρέθηκε πνιγμένο με στην παραλία Καλαμάκι Κορινθίας
Και στο πλαίσιο των προσωπικών συγχρονικοτήτων που συνυφαίνονται σε ένα τρελό κουβάρι, στις 28 Αυγούστου, μια 36χρονη γυναίκα από το Μπανγκλαντές δολοφονήθηκε με μαχαίρι από έναν ομοεθνή της, λόγω προσωπικών διαφορών. Ο φόνος έγινε στην Κυψέλη, ουσιαστικά δίπλα στην πόρτα του πατρικού μου σπιτιού! Την προηγούμενη μέρα είχαμε Νέα Σελήνη. Στο Αλιαπούρ του Μπανγκλαντές, υπάρχει ο θρύλος κάποιων δαιμονικών μαύρων σκυλιών που βγαίνουν παγανιά στη Νέα Σελήνη και αλίμονο σε όποιον συναντήσουν μπροστά τους. Και από… δαιμονική συγχρονικότητα, η πληροφορία προέρχεται από μια ανάρτηση στο Διαδίκτυο με ημερομηνία 27 Αυγούστου 2018, ακριβώς 4 χρόνια πριν το φονικό πλάι στο πατρικό μου… Τέτοια συμβάντα μου φανερώνουν πολλά πράγματα σχετικά με την δομή της εκάστοτε Μορφοδιάταξης.
Ο Ποσειδώνας θα εκδηλωνόταν ξανά δυο μήνες μετά, όταν στις 15 Οκτωβρίου σημειώθηκαν ισχυρότατες πλημμύρες στην Κρήτη με αποτέλεσμα να πνιγούν δυο άτομα στην Αγία Πελαγία –ο 50χρονος φωτογράφος Κώστας Βεργάκης και η 49χρονη Ευγενία Σηφάκη Κυρίλοβα όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν παρασύρθηκε από τα ορμητικά νερά και κατέληξε στη θάλασσα. Η θάλασσα μετατράπηκε κυριολεκτικά σε «νεκροταφείο αυτοκινήτων», αφού τουλάχιστον 16 οχήματα παρασύρθηκαν και κατέληξαν εκεί. Όμως είχαμε πει αρκετά στο πρώτο κείμενο για τον Πόλεμο στην Ουκρανία εδώ σε ό,τι αφορά τις θυσίες των σύγχρονων αλόγων, δηλαδή των αυτοκινήτων στον Ποσειδώνα.
Ή Αγία Πελαγία βρίσκεται στη θέση της αρχαίας Απολλωνίας. Η μονή της Αγίας Πελαγίας, βρίσκεται στην κοίτη χειμάρρου που καταλήγει στην ομώνυμη παραλία της Αγίας Πελαγίας Αχλάδας. Η μονή χρονολογείται από τον 13ο αιώνα ενώ ο εορτασμός της Αγίας Πελαγίας είναι στις 8 Οκτωβρίου, μόλις μια βδομάδα πριν την καταστρεπτική πλημμύρα. Άλλωστε η Πελαγία παραπέμπει στο πέλαγος, δηλαδή στον Ποσειδώνα, ο οποίος παρεμπιπτόντως αποκαλείτο και «Πελαγαίος», ή Πελάγιος.
Δυο βδομάδες αργότερα, την 1η Νοεμβρίου, άγνωστοι πυροβόλησαν και σκότωσαν τουλάχιστον τρία άγρια άλογα στον κάμπο της Λεπενούς, στην Αιτωλοακαρνανία. Όσον αφορά τα άλογα, είναι επίσης γνωστή η μεγάλη διάδοση ενός περίεργου meme όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει στο κανάλι του Youtube που είναι αφιερωμένο σε αυτό εδώ:
Ο ταύρος, το άλλο ιερό ζώο του Ποσειδώνα, έχει κι αυτός την τιμητική του. Στις 6 Δεκεμβρίου, ένας μπλε ταύρος τοποθετήθηκε στην είσοδο του υπουργείου Εσωτερικών, στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας. Είχα πει αρκετά για τις περίεργες «τελετουργίες» που καμουφλάρονται σαν καλλιτεχνικά δρώμενα και εκθέσεις στο άρθρο «Βέλη του Απόλλωνα και οι Μαθητευόμενοι Μάγοι» που ανάρτησα στις 29.7.22.
Το γλυπτό, δημιούργημα του Κωστή Γεωργίου, αποτυπώνει το άθλημα των ταυροκαθαψίων της Μινωικής Εποχής και έχει την ονομασία «Pegnion» (απόδοση του «παίγνιον» στα βαρβαρικά Greeklish)
«Αιών παις εστι παίζων πεσσεύων. Παιδός η βασιλιήι», είναι ένα ρητό που αποδίδεται στον Ηράκλειτο («Ο Αιώνας είναι ένα παιδί που παίζει πεσσούς (τάβλι). Στο παιδί ανήκει η βασιλεία»). Στο Εστεμμένο και Κατακτητικό Παιδί που λέγαμε πιο πριν…
Α, ναι, ο Κωστής Γεωργίου είναι και ο δημιουργός του περίφημου κόκκινου γλυπτού Phylax που τόσο ντόρο δημιούργησε όταν τοποθετήθηκε στο Παλαιό Φάληρο –με αποτέλεσμα την κακήν κακώς αποκαθήλωσή του από αγνώστους. Α, ναι, ο Phylax είχε τοποθετηθεί στις 5 Δεκεμβρίου 2017, δηλαδή ακριβώς πέντε χρόνια πριν την τοποθέτηση του μπλε ταύρου στο υπουργείο Εσωτερικών. Πού; Στην Λεωφόρο Ποσειδώνος, που είναι παράλληλη με τη Λεωφόρο Απόλλωνος μεταξύ Αγίου Γεωργίου και Αγίας Σκέπης.
Στο μεταξύ ακόμα ένας ογκώδης ορειχάλκινος ταύρος, ύψους 3 μ και μήκους 4 μ, έργο του γλύπτη Κωνσταντίνου Καζάκου, επρόκειτο να τοποθετηθεί σε υπό κατασκευή κυκλικό κόμβο στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων–Άρτας, στο ύψος ξενοδοχειακής μονάδας, λίγο πριν την είσοδο στα Ιωάννινα. Ο ταύρος ήταν το αρχαίο έμβλημα της Ηπείρου –αλλά είναι σαφής και η παραπομπή στον Ποσειδώνα. Poseidon λέγεται και ο υπό σχεδιασμό υποθαλάσσιος αγωγός φυσικού αερίου που θα ξεκινά από την Θεσπρωτία και θα καταλήγει στην Ιταλία.
Συνεχίζοντας την περιπλάνησή μας στα δαιδαλώδη μονοπάτια της Μορφοδιάταξης με τη βοήθεια της «συγχρονικής πυξίδας», μπορούμε να εξακριβώσουμε ότι, αρκετούς μήνες πριν, είχαν ξεκινήσει τα νήματα νοήματος που συνδέονται με τα αρχέτυπα του θεού Απόλλωνα και της αδελφής του, Αρτέμιδος, και βεβαίως με τα αντίστοιχα σύμβολά τους (βέλος, Σελήνη κ.α.). Κομβικό σημείο ήταν η περίφημη συναυλία στη Δήλο, στις 30 Μαΐου 2022 για την οποία αναφέρθηκα στο άρθρο σχετικά με τα «Βέλη του Απόλλωνα».
Το Νοέμβριο του 2022, επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της εξαφάνισης της 19χρονης Άρτεμης Βασίλη το φθινόπωρο του 2020. Την ίδια εποχή, μια άλλη Άρτεμις εμφανίστηκε στην ειδησεογραφία: η ελληνικής καταγωγής Άρτεμις Σίφορντ μάνατζερ πολιτικής κυβερνοασφάλειας για το Facebook η οποία προηγουμένως είχε εργαστεί στον τομέα της μεταναστευτικής πολιτικής και υποδοχής προσφύγων. Το όνομά της είχε εμφανιστεί στην περίφημη λίστα παρακολουθήσεων από το κοινό κέντρο ΕΥΠ-Predator, που βγήκε στη δημοσιότητα στις 13 Νοεμβρίου μαζί με το όνομα του Γιώργου Γεραπετρίτη –ξέρετε, εκείνου του κουμασιού που μιλούσε ξεδιάντροπα για το «συμβολισμό των SMS» στη διάρκεια της πανδημίας (βλέπε εδώ)
Την ίδια εποχή (τέλη Νοεμβρίου) μια τρίτη Άρτεμις εμφανίστηκε στη δημοσιότητα, η Άρτεμις Παπακωστίδου, η οποία ζει σε μια καλύβα 30 τ.μ. στο Δέλτα του Έβρου και είναι η μοναδική γυναίκα επαγγελματίας ψαράς που παραμένει στο Δέλτα. Έχει αποκτήσει και το προσωνύμιο «Κυρά του Δέλτα».
Το Δέλτα παραπέμπει στο τρίγωνο και στην αιχμή του βέλους, έτσι δεν είναι;
Στις 11 Νοεμβρίου, ανακοινώθηκε ότι στα ανοικτά των ακτών της Φλόριντα εντοπίστηκαν και ανασύρθηκαν συντρίμμια του διαστημικού λεωφορείου «Τσάλλεντζερ», που είχε εκραγεί λίγο μετά την εκτόξευσή του τον Ιανουάριο 1986 με συνέπεια το θάνατο των επτά μελών του πληρώματος. Τα συντρίμμια εντοπίστηκαν από κινηματογραφικό συνεργείο το οποίο αναζητούσε αεροσκάφος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου που είχε καταπέσει στην περιοχή. Το εντυπωσιακό ήταν πως τα ευρήματα ήταν αρκετά ογκώδη (4,5 Χ 4,5 μ) και αφορούσαν μεγάλο τμήμα της τριγωνικής πτέρυγας του δελταπτέρυγου διαστημικού λεωφορείου. Και μάλιστα εντός μιας περιοχής που είναι ιστορικά γνωστή ως το Τρίγωνο των Βερμούδων. Και μάλιστα ανακαλύφθηκαν από δύτες που συμμετείχαν στα γυρίσματα μιας εκπομπής αφιερωμένης στις μυστηριώδεις εξαφανίσεις στο διαβόητο Τρίγωνο.
Στις 16 Νοεμβρίου εκτοξεύτηκε επιτέλους η πρώτη μη επανδρωμένη αποστολή του προγράμματος Artemis της NASA στο πλαίσιο της αποστολής ανθρώπων στο δορυφόρο μας, μισό αιώνα μετά τον τερματισμό του προγράμματος Apollo. Τα δυο θεϊκά αδέλφια γεφύρωσαν ένα χάσμα μισού αιώνα. Στο βιβλίο μου «Τα Φαντάσματα του Διαστήματος» (http://www.vembos.gr/non-fiction) αναλύω τις μυστικές πτυχές των διαστημικών προγραμμάτων Ανατολής και Δύσης, καθώς επίσης και το θέμα της ονοματοδοσίας τους. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν, η κάψουλα Orion πήγε ως τη Σελήνη και γύρισε. Το έμβλημα του προγράμματος Artemis είναι ουσιαστικά ένα στυλιζαρισμένο τρίγωνο που παραπέμπει στο αρχικό γράμμα «Α» (όπως άλλωστε και στο «Απόλλων». Ο Ωρίωνας δεσπόζει και στα δυο προγράμματα: στο Artemis λόγω του ότι το επανδρωμένο σκάφος ονομάζεται έτσι, στο Apollo επειδή οι τρεις αστροναύτες του κάθε σκάφους συνδέθηκαν με τα τρία άστρα στη Ζώνη του Ωρίωνα.
Α, ναι, κι ο Ωρίωνας είναι γιος του Ποσειδώνα. Και από το Νοέμβριο και μετά, δεσπόζει στον έναστρο ουρανό του βορείου ημισφαιρίου.
Τα τρία άστρα στη Ζώνη του Ωρίωνα έχουν συνδεθεί με τις τρεις Πυραμίδες της Γκίζας στο πλαίσιο των θεωριών περί ευθυγράμμισης που κατάστρωσε προ ετών ο ερευνητής Ρομπέρ Μπωβάλ –κι από εκεί ξεκινάει ένα μεγάλο μονοπάτι που έχει σχέση με Ιερή Αρχιτεκτονική και Γεωγραφία με πολυδιάστατους συμβολισμούς και αντιστοιχίες.
Το θέμα είναι ότι στις 14 Νοεμβρίου, δυο μέρες πριν το Artemis-1 εκτοξευτεί για τη Σελήνη, έφτασε στο δορυφόρο μας η μη επανδρωμένη αμερικανική αποστολή CAPSTONE (Cislunar Autonomous Positioning System Technology Operations and Navigation Experiment – Περισελήνιο Πείραμα Αυτόνομου Συστήματος Εντοπισμού, Τεχνολογικής Λειτουργίας και Πλοήγησης). Capstone σημαίνει «επιστέγασμα», αλλά είναι και το περίφημο «Πυραμίδιον», δηλαδή η «κορωνίς», το κατασκεύασμα που τοποθετείτο στην κορυφή των αιγυπτιακών πυραμίδων.
Την επαύριον της εκτόξευσης του Artemis, στις 17 Νοεμβρίου, έκανε πρεμιέρα στο Netflix η σειρά «1899» η οποία αφορά χωροχρονικές διαστρεβλώσεις και στην οποία φιγουράρει ένα ωραίο τρίγωνο. Ο Goro Adachi ήταν ο πρώτος που εντόπισε αυτές τις συγχρονικότητες, καθώς επίσης και την καταφανή ομοιότητα της αφίσας της σειράς με το έμβλημα της αποστολής Artemis.
Στο πλαίσιο των προσωπικών συγχρονικοτήτων (οι οποίες συνήθως αποκρυπτογραφούνται αργότερα), στις 17 Νοεμβρίου βρισκόμουν στο Λονδίνο και επισκεπτόμουν το μικρό και άσημο αλλά πολύ ενδιαφέρον Αιγυπτιολογικό Μουσείο του Flinders Petri, όπου στεγάζονται πολλά μικρά ευρήματα των ανασκαφών που πραγματοποίησε ο διάσημος Βρετανός αιγυπτιολόγος. Χωρίς να έχω ακόμα υπόψη μου τα παραπάνω, στο μουσείο μου έκανε εντύπωση χωρίς κανένα εμφανή λόγο, ένα μικρό πυραμίδιον.
Αν προσέξετε, ο κωδικός αριθμός του ευρήματος είναι 14649. Τι συνέβη στις 14.6.1949; Όπως τσέκαρα αργότερα, ο πίθηκος Άλμπερτ ΙΙ έγινε το πρώτο θηλαστικό και πρωτεύον που έφτασε στο Διάστημα, όταν ο πύραυλος V-2 στον οποίο επέβαινε πέρασε το υψομετρικό όριο Κάρμαν των 100 χλμ (αν και το άμοιρο ζώο σκοτώθηκε όταν ο πύραυλος προσγειώθηκε ανώμαλα). Ένας πύραυλος (τρίγωνο-βέλος-πυραμίδιον) λοιπόν, ο οποίος μάλιστα ήταν και τύπου «V» (ένα βέλος, ή ανάποδο τρίγωνο χωρίς βάση).
Σαν παρένθεση, να αναφέρω εδώ ότι ενώ είχα γράψει το κείμενο έως εδώ (περίπου) στις 21 Δεκεμβρίου, έκανα διάλειμμα πηγαίνοντας για ανάβαση και τρέξιμο στα Τουρκοβούνια, κάτι που συνηθίζω (κάθε βίτσιο σεβαστό…) . Όπου εκεί, αντίκρισα ένα σημαδιακό γκράφιτι, όπως και μια σειρά… πυραμίδια!
Ναι, στις 28.8.2022 είχαμε το φόνο έξω από το πατρικό μου, ενώ «La Fee Vert» σημαίνει «Το Πράσινο Ξωτικό» στα Γαλλικά και είναι η αργκό για τον άψινθο. Ο οποίος παραπέμπει στο γνωστό ποτό, αλλά και στο ομώνυμο ποώδες αρωματικό φυτό, η επιστημονική ονομασία του οποίου είναι Artemisia. Και πείτε μου ότι πετυχαίνοντας φόρα μόστρα την Αρτέμιδα μπροστά μου και τη σειρά με τα πυραμίδια, ότι δεν ήμουν σε καλό δρόμο σε ό,τι αφορά την έρευνα!
Αλλάζοντας λίγο κλίμα και επιστρέφοντας στο θέμα των παιδιών και της κακοποίησης, σεξουαλικής και μη, το Νοέμβριο έσκασε και το σκάνδαλο με την εταιρία μόδας Balenciaga η οποία είχε τη φαεινή ιδέα να κυκλοφορήσει εικόνες με παιδάκια να κρατούν αρκουδάκια ντυμένα με σαδομαζοχιστικά εξαρτήματα και τα σχετικά. «Συμπτωματικά» η Balenciaga ανήκει στον όμιλο εταιριών Artemis…
Κάποιοι είπαν ότι το όνομα Balenciaga παραπέμπει στον αρχαίο φοινικικό θεό Βάαλ, στον οποίο σύμφωνα με τη Βίβλο θυσιάζονταν παιδάκια. Στο παράξενο συγχρονικό παιχνίδι το λογότυπο της πρώτης επανδρωμένης αποστολής Artemis στη Σελήνη –στην οποία έχει προεξοφληθεί ότι η πρώτη γυναίκα θα πατήσει το πόδι της στο δορυφόρο μας- μοιάζει αρκετά (όπως παρατήρησε ο Chris Knowles του Secret Sun) με ένα διάσημο γλυπτό μπούστο της θεάς Τανίτ, συνοδού του Βάαλ. Το γλυπτό, γνωστό και ως Κυρά της Έλτσε (Dama de Elche) ανακαλύφθηκε το 1897 στην Ισπανία.
Σύμφωνα με τη Βίβλο, οι Φοίνικες θυσίαζαν μικρά παιδιά στον Μολώχ (που συγχέεται με τον Βάαλ) κλείνοντάς τα σε μετάλλινους λέβητες-ομοιώματα του θεού. Στα περιστατικά στο νηπιαγωγείο στην Καλαμαριά και το δημοτικό στις Σέρρες, είχαμε προβλήματα και εκρήξεις στο λέβητα. Και στην περίπτωση της Αγίας Πελαγίας (= Ποσειδώνας), αυτή μαρτύρησε όταν ο αυτοκράτορας Διοκλητιανός, διέταξε να πυρώσουν ένα χάλκινο βόδι και να την τοποθετήσουν εντός του, Όπως ακριβώς τα παιδιά στον Μολώχ. Ο οποίος παραδοσιακά απεικονίζεται ως ταυρόμορφος.
[συνέχεια στο Β’ Μέρος]